Gå til innhold

New World-lanseringen preget av enorm pågang og lange køer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer aldri til å forstå, hva som får selskaper som slipper MMO spil til å stille med samme dårlig server kapasitet hver eneste gang.

Det burde være mulig å ha en haug med virtuelle servere og heller nedskalere etter hvert.som interessen dabber av.

Eller ha et system alla det Blizzard har hvor de har flere utgave av samme server som populeres med folk etter av hvormange det er og etter hvert som trafikken går ned så, konsolideres disse til en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Amored skrev (1 time siden):

Serverkapasitet koster penger, og MMO-markedet er vrient. Det er bedre å satse lavt og deretter justere kapasiteten opp når en ser at det ikke var nok, enn å satse høyt og gå på en gedigen smell økonomisk.

De har allerede økt kapasiteten.

Køene faktisk ikke så ille, heller.

Det er kanskje vrient for en vanlig spillutvikler, men nå er eierne / utviklerne (Amazon) av dette spillet også tilfeldigvis eier og driftsansvarlig for verdens største skyinfrastruktur AWS (etter markedsandel) - noe som gjør det hele ganske flaut. 

 

Endret av MrL
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Noen som vil gi en TL;DR på hvordan spillet er? Jeg og samboeren vurderer å teste. Har aldri spilt MMORPG før, men har spilt RPG som Skyrim. Også fan av Valheim. Har lest litt blandede tilbakemeldinger, men ofte fra folk som har spilt mange MMORPGs som da kanskje blir skuffet fordi de har så mange andre referansepunkter.

Hvis du er nyfiken på MMORGP så kan jeg trygt anbefale Elder scrolls: Online. Det vil du kjenne igjen om du liker Skyrim. Du kan besøke Skyrim i spillet også. Det finnes til PC, Xbox og Playstation. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MOO- skrev (23 timer siden):

Er spillet bra? Hører noen synes det er Runescape på steorider. Noen som har erfaring fra spillet her som er relevant for oss som vurderer å prøve det?

Spillet minner en del om valheim. 

Det er veldig mye crafting.

Aktivt kampsystem, så det holder seg interessant over tid.

Ting tar litt for lang tid, så det føles litt irriterende. 

Om du har spilt outward så kjenner du til dette.

 

Alt av økonomi og questing ser ut til å være basert på andre spillere, gøy å ta over deler av kartet.

 

Grafikk er grei, bedre enn de fleste mmo spill.

 

Slik det er nå ville jeg si det var 6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...