Gå til innhold

Hyundai vil ha større batteri i Ioniq 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 hours ago, KjeRogJør said:

Elegant, men bakenden gav meg assosiasjoner til merc. c klasse...

Tenkte CLS look når jeg så den. Men siden dette er en prototype så skal vel den endelige modellen få et betydelig kjedeligere design, tradisjonen tro. De aller fleste produsenter lager spennende konsepter også ender endelig produktet veldig langt unna konseptet som skapte begeistring og begjær hos potensielle kunder. Litt som konseptet Skoda Vision, spesielt det aller første som ble publisert om bilen gjorde at mange tenkte det ville bli en folkelig elbil med lekent design som det var verdt å vente på. Iirc så endte vel Skoda Vision som Kodiak? Uansett hva nå produksjonsmodellen ble til, den ble kjedelig og Skoda er på ingen måte unike her. 

En bil som ble nesten lik i produksjonsmodell var Shooting Brake fra Mercedes og det var så sjeldent at jeg husker jeg virkelig la merke til hvor tro ferdig bil var til konseptet. 

Ikke for det, Hyundai kan jo overraske. Vi får vel se når bilen blir avduke i endelig versjon. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, oophus said:

Burde jo inkludere at Ioniq 5 faktisk ble rimelig lik konsept-versjonen a den da.

Kan egentlig ikke huske åssen konseptbilen Ioniq V så ut. Kult det da at de holdt seg til konseptet på den siste Ioniq. Den ser jo faktisk litt spesiell ut og har ganske unike linjeføringer. Tenker spesielt på knekken diagonalt på dørene og panseret og hvordan panseret er dratt ut over toppen av skjermene. Ikke at Hyundai var først med et slikt panser men det er jo ikke vanlig. Så en kan jo nesten si at den endelige versjonen har litt prototy drag over seg selv når en ikke har sett eller husker konseptbilen. 

Endret av bojangles
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...