Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (58 minutter siden):

Sliter med at jeg plutselig mister input til spillet. Altså jeg går framover og plutselig stopper den å respondere og det jeg gjorde sist holdes inne.

Ikke på min ende det er feil. Noen ide til fix?

Går ikke an å spille når det er slik. Det kan vare i alt fra 10 til 30 sekunder. Gang på gang på gang.

 

Prøvd å restarte, passe på at ingen andre apper kjører, fjernet overlay, prøvd med controller, prøvd uten controller. Skjer uansett. Aldri opplevd slikt i et spill før. Hadde et game tidligere i dag der det ikke skjedde en eneste gang. Rask pc, raskt internett. Ingen problemer i noen andre apper eller spill.

Det er vanskelig for meg å forstå hvordan de kan ta et fungerende spill og så lage noe som fungerer så dårlig som det her. Har de kastet 100% av kildekoden til BFV og startet på nytt? Hvordan er det mulig å ha så mye problemer når BFV fungerte så bra til slutt?

Må være noen skikkelige amatører som jobber der.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
1 minute ago, Comma Chameleon said:

Hvorfor ikke? Jeg brukte over et år før jeg kjøpte BFV. 
 

Jeg gleder meg til å spille BF2042 når det faktisk fungerer. Jeg tipper denne launchen blir å ligne på BF4. Tok lang tid før de fikset ting der.

Tok laaaang tid med battlefield 2 også 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert ikke alle som er enige, men BFV ble etterhvert et meget bra spill etter min mening. Hadde egentlig håpet de skulle videreføre mer av det gode derfra til 2042, som for eksempel fortifications og squad call inns. Savner også de gamle klassene.

Det største problemet jeg har er tempoet, og grapple hook osv. Føler fiender bare kan dukke opp bak eller hvor som helst hele tiden, til tross for svært map. Det er liksom aldri noen "front" men veldig uoversiktlig.

Jeg er også helt elendig i dette spillet tydeligvis. Får ikke til særlig mye kills og som infanteri sjeldent mer enn 3 før jeg dauer. Selv om jeg har spilt utrolig mye Battlefield før, så føles dette veldig annerledes på mange måter.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...