Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er tilbake etter 8 meget økonomisk innbringende uker på sjøen :D

Skal få fortgang på dette styret, det begynner å bli flaut. Men det var ikke mye jeg kunne gjøre fra nordsjøen. Broren min skulle holde litt styr på det, men han har ikke fått tid... Er uten internett den neste uken, så kjøp litt tålmodighetskrem til :yes:

 

Hvis noen lurer på hva man kan tjene på 8 uker på sjøen så sier jeg det ikke. Men hvis dere tipper rundt 95000 så er det korrekt :thumbup:

 

Mvh Alf-Henning Drage

 

Forhåpentligvis fortstatt Overklokking.no 3DMark Team-Leder

Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulighet for å bli med? :p

Ta gjerne kontakt, dette ønsker jeg sterkt!

Selvsagt, les denne posten for mer info,

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=190347&st=240#

 

og send så alt til [email protected]

Og vent et par-tre månder for og få resultatet på nett.

Seriøst, dette må være det mest misslykkede prosjektet til overklokking.no

 

edit: noensinne

 

:ermm:

Endret av suzze
Lenke til kommentar

Joo. Det har tatt veldig lang tid.. Det vart ingenting i sommerferien fordi jeg var på sjøen hele tiden. Listene er ferdig, jeg skal bare oppdatere de som jeg har fått inn iløpet av sommerferien. Dette har ikkje vert gjort etter at jeg har komt heim fordi jeg har flyttet og vert uten nettforbindelse.

Beklager at det har tatt sånn tid. Skal få oppdatert og sendt listene snarest mulig til Vidar

Lenke til kommentar
Det har tatt veeeldig lang tid, ja. Men dersom ahdrage er klar, kan jeg få dette ut på noen få minutter...

Nei det har ikke tatt "veeeldig lang tid" det har tatt et hav av tid og jeg mener de som starter slike prosjekter bør kunne levere det de mener de kan og ikke bare stoppe helt opp å si "men jeg måtte jobbe". Det er klart joben kommer først men har man en jobb som krever at man må være borte i månedsvis så tar man ikke på seg slike ekstra jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...