Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å begynne med tror jeg vi skal kjøre dette KISS (Keep It Simple, Stupid!). Når vi en gang i framtiden får lagt dette inn i en database, kan vi lage lister slik hjertet måtte begjære. Pr. dags dato må nemlig listene oppdateres manuelt, og det kan fort bli VELDIG mye arbeid...

Lenke til kommentar

Yess!!!

Veldig bra ahdrage! :yes:

Nesten akkurat slik jeg hadde tenkt meg!

 

Jeg er 100% enig i at vi ikke bør gjøre det mer komplisert enn dette i "3DMark database v0.2".

Kanskje den kan bygges videre på om den blir veldig populær?

Jeg blir gjerne med på å legge inn resultater til sommeren, når jeg er ferdig i garden.

(Hvis det trengs noe hjelp, da) :D

Lenke til kommentar

Minstekrav: ingen. Årsaken til at jeg tok tak i dette er for å styrke overklokking, og et hvert resultat er et godt resultat - så lenge det er bedre enn originalt. Selv startet jeg min overklokkingskarriere ved å klokke en AMD Duron 700 til 1,1 GHz med luftkjøling (stillegående var maskina derimot IKKE).

Nå som det ser ut som om overklokking av prosessorer går enda hardere tider i møte (AMD, her har dere STORE sjanser til å kapre et viktig segment! La oss få tilbake ulåste prosessorer!!!), tror jeg det er et steg i riktig retning å fokusere mer på skjermkort enn vi har gjort til nå (slapp av, vi klokker prosessorer så lenge det er mulig! :) ).

 

Vi tar en rolig start, og ser an hvordan det går. Når vi har litt erfaringer med dette, skal vi få satt opp vårt eget system. Da vil vi også integrere dette med forumets brukerdatabase, slik at alle forumbrukerne våre automatisk har mulighet til å legge inn sin score.

 

Vet ikke når dette kommer ut - hadde tenkt å gjøre noe på dette i kveld, men så sa tannlegen noe om rotfylling i morra tidlig... :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...