Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

I et 3dMark team er ikke hvor pent bildet ser ut poenget. Der gjelder det kun å tyne ut max 3dMarks av maskinen.

 

Om du har for mye artifacts vil scoren begynne å gå nedover etterhvert, så det gjelder å finne "balansepunktet", både for minnet og gpu.

 

Kanskje noen skal slenge opp en lite "optimaliseringsguide" for 3dMark01 og 03?

Finnes noen på nettet, men jeg synes de er litt lite dyptgående :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Denne uken skal jeg flytte, i tillegg til at jeg holder på med de siste detaljene før vi lanserer en beta av kjølerdatabasen vår (beta = sterkt begrenset funksjonalitet - vi vil teste og vite at ting funker før vi går videre). Derfor vil nok dette ta noe tid om jeg skal ta på meg all jobben fra vår side - så vi får se om ikke vi får litt hjelp fra novec. :)

 

ahdrage: du har epost...

Lenke til kommentar

Hvordan vil dere at det skal se ut det som sendes inn?

Sett opp en mal på hva dere vil ha av informasjon og om det bør være i en spesiell rekkefølge, for å gjøre jobben lettere for han som skal behandle alle dataene....

Kommer nok til å bli en del epost. Hvis det er et standard oppsett kan det kanskje være lett for dere å bare "klipp ut og lim inn"....

Bare en tanke... :shrug:

Lenke til kommentar

Navn, nick, link til score @ 3dmark, opplysning om hardware'n som er brukt.

 

Fyll altså ut dette:

 

Navn:

Forum-nick:

3DMark-versjon: 01/03

Link til score @ 3DMark:

Score:

Relevant HW:

 

Navnet vil IKKE bli offentliggjort! Bruk samme epostadresse som dere har regga på forumet.

Når det gjelder relevant HW, vil vi IKKE ha hele leksa. Skjermkort, plattform og hastigheter - ikke om dere har katoder, 3 TB harddisk-plass, flatskjerm eller kaffekoker i maskina.

 

Vi forbeholder oss retten til å avvise innsendte bidrag.

 

ahdrage har ansvaret for dette, så han får i grunnen selv bestemme hva han ønsker å få tilsendt.

 

PS: Mailer som ikke er relevant for din deltagelse i teamet vil ikke bli fulgt opp!

Lenke til kommentar

Har laget til et oppsett som jeg har linket til tidligere. Vil ca bli seende slik ut.

oppsett

 

Jeg vil altså ha det slik Vidar sa med små forandringer.

 

Navn:

Forum-nick:

3DMark-versjon: 01/03

Link til score @ 3DMark:

Score:

Hardware:

          CPU:

          GFX:

          Driver:

          Kjøling:

          OS:

 

Skal få laget en mail form så dette blir litt enklere etterhvert. Tar selfølgelig imot forslag til forbedringer osv....

Lenke til kommentar

Veeeldig liten respons på teamet... Har fått 6-7 mailer med resultat... Har hatt litt problem med outlooken min så jeg har mistet 2 av mailene.. De som savner seg sjøl i lista når den kommer ut får bare rope ut... Minner om oppsettet lenger oppe... Vennligst bruk det, vil ikke bare ha en futuremark link:)

Lenke til kommentar
Veeeldig liten respons på teamet... Har fått 6-7 mailer med resultat... Har hatt litt problem med outlooken min så jeg har mistet 2 av mailene.. De som savner seg sjøl i lista når den kommer ut får bare rope ut... Minner om oppsettet lenger oppe... Vennligst bruk det, vil ikke bare ha en futuremark link:)

Da har jeg også sendt inn påmelding.

Men nå er det ikke gøy lengre, alle er tall-knusere med de nye A64 og XP-M prosessorene sine :p

 

Ahdrage: Hvis du oppdaterer litt mer fortløpende hadde det vært fint ;)

 

Edit: XP - M that is..

Endret av suzze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...