Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For tiden jobbes det ikke med noen utvidelse av systemet. Det er heller ikke så veldig mange aktive brukere for øyeblikket, så det er ikke noe poeng i det. Om du lurer på hvordan du ligger an med ditt system i forhold til andre like systemer får du fort oversikt ved å sjekke hele lista...

 

Vi utelukker dog ikke muligheten for en utvidelse med tiden, og om noen med PHP-kunnskaper føler seg kallet er det bare å ta kontakt, men det er snakk om prioriteringer. Både av tid, penger og ressurser.

 

For øyeblikket fungerer opplegget fint slik det er nå, men om dere har noen forslag til forbedringer/endringer så tar vi gjerne imot dem...

Lenke til kommentar
Det er heller ikke så veldig mange aktive brukere for øyeblikket, så det er ikke noe poeng i det.

Og hvorfor tror du at det er slik? :roll:

Vel. Uten å ha tellt over, vet jeg at det er ca 50 brukere som har sendt inn score til teamet. Ergo tror jeg ikke det er slik, jeg vet det.. :)

Lenke til kommentar

Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering :!:

Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no :hmm:

Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her :tease: )

Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der :thumbup:

Lenke til kommentar
Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering :!:

Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no :hmm:

Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her :tease: )

Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der :thumbup:

En ting skal du ha for ex-nor, du er flink å pimpe Ocshoot i nesten alle postene dine.

Lenke til kommentar
Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering  :!:

Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no  :hmm:

Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her  :tease: )

Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der  :thumbup:

En ting skal du ha for ex-nor, du er flink å pimpe Ocshoot i nesten alle postene dine.

La merke til det samme :p

Lenke til kommentar
Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering  :!:

Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no  :hmm:

Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her  :tease: )

Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der  :thumbup:

En ting skal du ha for ex-nor, du er flink å pimpe Ocshoot i nesten alle postene dine.

Pimping er det beste vi vet vettu :w00t:

 

hils K.sundet hvis du snakker med han a :p

Lenke til kommentar

Tror neppe at noen har misforstått her.

Det må i så fall være deg ex-nor?

Flott at medlemmene på den siden du viser til får hjelp, noe du ganske sikkert vil oppleve å få her også, etterhvert.

Men ting tar tid, også når det gjelder å etablere både databaser og gode råd. La gå at du ikke umiddelbart finner tilsvarende support her, men den vil garantert komme.

Og som en liten digresjon: I fjor var Ferrari nærmest enerådende i F1, i år fremstår de (foreløpig) som noob´s...

 

Håper virkelig at du ikke er så naiv i dine tanker om at ekspertisen i så henseende bare befinner seg på siden du nevner?

I så måte tror jeg at du tar ganske feil.

Verden er faktisk større enn du tror, unge mann.......

Lenke til kommentar
Tror neppe at noen har misforstått her.

Det må i så fall være deg ex-nor?

Flott at medlemmene på den siden du viser til får hjelp, noe du ganske sikkert vil oppleve å få her også, etterhvert.

Men ting tar tid, også når det gjelder å etablere både databaser og gode råd. La gå at du ikke umiddelbart finner tilsvarende support her, men den vil garantert komme.

Og som en liten digresjon: I fjor var Ferrari nærmest enerådende i F1, i år fremstår de (foreløpig) som noob´s...

 

Håper virkelig at du ikke er så naiv i dine tanker om at ekspertisen i så henseende bare befinner seg på siden du nevner?

I så måte tror jeg at du tar ganske feil.

Verden er faktisk større enn du tror, unge mann.......

Tror kanskje du har glemt å nevne at andre faktisk kan være mer effektive enn dere.

Dere er ikke verdensmestere i alt, selv om dere tilsynelatende er store her i landet ;)

Lenke til kommentar
Tror neppe at noen har misforstått her.

Det må i så fall være deg ex-nor?

Flott at medlemmene på den siden du viser til får hjelp, noe du ganske sikkert vil oppleve å få her også, etterhvert.

Men ting tar tid, også når det gjelder å etablere både databaser og gode råd. La gå at du ikke umiddelbart finner tilsvarende support her, men den vil garantert komme.

Og som en liten digresjon: I fjor var Ferrari nærmest enerådende i F1, i år fremstår de (foreløpig) som noob´s...

 

Håper virkelig at du ikke er så naiv i dine tanker om at ekspertisen i så henseende bare befinner seg på siden du nevner?

I så måte tror jeg at du tar ganske feil.

Verden er faktisk større enn du tror, unge mann.......

Tror kanskje du har glemt å nevne at andre faktisk kan være mer effektive enn dere.

Dere er ikke verdensmestere i alt, selv om dere tilsynelatende er store her i landet ;)

Ingen som har nevnt noe om hvem som er mest effektive eller ei,men "reklame" for andre sider trengst ikke her og slett ikke fra steder der en regelrett blir slaktet om en nevner "visse" andre forum :hmm:

Så som du ser er det flere ting de er "effektive" til :D

Lenke til kommentar
Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering  :!:

Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no  :hmm:

Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her  :tease: )

Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der  :thumbup:

En ting skal du ha for ex-nor, du er flink å pimpe Ocshoot i nesten alle postene dine.

Pimping er det beste vi vet vettu :w00t:

 

hils K.sundet hvis du snakker med han a :p

Hehe, skal sikkert hilse tilbake også ;)

 

Edit: Når det gjelder effektivitet, så jobber alle våre medarbeidere det de kan bidra med.

 

Problemer ligger rett og slett i at vi har for få medarbeidere per dags dato. Et annet problem er at nye og godt kvalifiserte medarbeidere er vanskelig å oppdrive. Mange har nemlig veldig lyst å være med i starten, helt til de faktisk inser hvor mye jobb det ligger i den testingen og skriveriet vi gjør. Jobb som må gjøres nærmest gratis.

 

At det i tillegg går hardt utover egen økonomi bare for å henge med på hardware utviklingen er ikke noe bedre :p

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...