Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Hei kan ikke dere lage et overklokkingg,no 3DMARK TEAM.

 

For å bli medlem poster man bare inn overklokking.no 3d mark team etter sitt navn(nick) på orben.

I ruten Descriptione må spes på maskinen ligge som feks: CPU (type) klokkehastighet, gpu med klokkehastighet, minne + hastighet, kjølesystem , hovedkort.

Tanken var da at overklokking.no så lager en post her der kun de kan legge inn de resultatene , for å få res publisert her må hver enkelt ta kopi av det postete res og sende det som vedlegg i en mail til overklokking.no.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan la seg gjøre. Men da må vel mailen sendes til overklokking, ikke hardware. :D

 

Trenger vi å gjøre noe spesielt for å starte et slikt team? Og er det noen som kunne tenke seg å ha ansvaret for dette? Jeg har nemlig nok å gjøre som det er, men skal gjerne dra dette i gang. Det er heller ikke umulig at vi kan ordne en oversiktsside med topp-10 -liste osv. - det er bare å komme med forslag, så skal jeg se hva jeg får til. :)

 

Godt initiativ, Snekker'n! :thumbup::thumbs::thumbup:

Lenke til kommentar

Joda dette er ikke så dumt. Det har blitt tatt opp flere ganger før, men ingenting har skjedd. Det er jo egentlig ikke noe problem å bare sette igang?

 

Jeg kan godt ta på meg ansvaret for laget. Kan lage en 3DMark-guide etterhvert hvis det er interesse for det.

 

Er det flere som har lyst til det, og som føler de har god peil på 3DMark kan vi jo ta en vote.

 

Om alle skal sende mail hver gang de får en ny og bedre score blir det tungvindt. Jeg foreslår at alle som blir med på laget sender en mail/PM om at de har gjort det, så vi har oversikt over hvem som er med. Men så har vi en liste med topp 10 scores, og om man har scoret bra nok for topp 10-lista sender man en mail med specs.

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
Joda dette er ikke så dumt. Det har blitt tatt opp flere ganger før, men ingenting har skjedd. Det er jo egentlig ikke noe problem å bare sette igang?

 

Jeg kan godt ta på meg ansvaret for laget. Kan lage en 3DMark-guide etterhvert hvis det er interesse for det.

 

Er det flere som har lyst til det, og som føler de har god peil på 3DMark kan vi jo ta en vote.

 

Om alle skal sende mail hver gang de får en ny og bedre score blir det tungvindt. Jeg foreslår at alle som blir med på laget sender en mail/PM om at de har gjort det, så vi har oversikt over hvem som er med. Men så har vi en liste med topp 10 scores, og om man har scoret bra nok for topp 10-lista sender man en mail med specs.

Jepp, god ide får du klarsignal fra forumet så sett igang.

Lenke til kommentar

Er det ikke lurt å lage det til på en måte som gjør at det ikke bare er maks score som gjelder, fks best score i forhold til system.... Er ikke alle som har killer pc til å hevde seg noe på en top10 liste. Overklokking handler jo vel litt om å presse maks ut av det systemet en har.

 

Men selfølgelig dess raskere, dess morsommere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...