Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er meningen at det skal stå Overklokkiong.no 3DMark-Team på orben for å "promotere" ja.. har ikke skrevet dette noen plass. Skal få gjort det..

 

Det kommer oppdateringer en gang i uken, fordi det blir tungvindt for den som skal publisere når man får en oppdatering pr dag.. Da er det mye enklere å samla alt opp gjennom uken å publisere det da.. Dette vil bli gjort på søndag/mandager..

Derfor er ikke de som er påmeldt siden forrige oppdatering på listen nå..

 

Det er meningen at det skal informerest litt nærmere om teamet, men det er fortsatt litt småting som vi driver og forandrer på.. Fks mailform til påmelding.. Gjør det litt enklere for meg og da slipper dere å sende en mail for å melde dere på....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Liten teaser...

 

vapo_9800_2_027.jpg

 

Har nå sendt avgårde Vapo-en min for litt R404 gas og tuning...

 

Som bildet viser har jeg laget en holdown for ATI som fungere meget bra, har også en FX utgave klar når jeg mottar et kort fra Novec :)

 

Eneste tingene jeg må forbedre er isoleringen, kortet blir nemlig litt vel kaldt under idle. Dette burde derimot ikke være et stort problem og kan løses rimelig kjapt.

 

Så nå sitter jeg bare å venter på at enheten skal komme tilbake med litt ekstra kjølekrefter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...