Gå til innhold

Billigst mulig abonnement med null bruk (null data, null anrop/sms ut)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker selv et kort fra OneCall.. Ring kontant. Benyttes til alarmsentralen min og belastes kun med alarmtesting noen ganger i året. 
Krever ikke påfyll og dør ikke på rot som er problemet med de andre leverandørene.. 
Er også OneCall kunde på privat mobil, samme som min kone og er meget fornøyd med prisene der! 🙂

Vil tro dette bør være en garantert vinner for folk som trenger 'ring hytta varm' og som nevnt alarmoverføring!!
Bare HUSK å teste det av og til da, dumt om du har gått tom for ringetid og du får besøk av en kjeltring!

Endret av Woff
Ekstra info
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kontantkort.

Du må fylle på minst èn gang pr 12-15 månered hos de fleste (sjekk betingelser!) for å være garantert å ikke miste nummeret ditt, minste beløp er normalt 100-200,-

Om man f.eks har en operatør som krever påfylling hvert år og tilbyr 100,- påfylling blir det 8,33 pr måned. 

Telenor, som normalt er dyrest på alt, tilbyr kun 200,- lading, men krever bare påfyll hver 15 måned, da blir det 13,33kr per måned.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
4 hours ago, BVB09 said:

Hvem er billigst? Billigste jeg har funnet så langt er 39 kr/mnd.

Skymobil kanskje, men har ikke finlest vilkårene.

Fra https://www.skymobil.no/mobilabonnement?id=35791196292&r=0 :

Inkludert:

  • Betal for det du bruker
  • 1,49 per minutt
  • 1,99 per SMS/MMS
  • Full Telenor-dekning
  • Ingen binding
  • Ingen månedspris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
11 hours ago, MailMan13 said:

Kontantkort.

Du må fylle på minst èn gang pr 12-15 månered hos de fleste (sjekk betingelser!) for å være garantert å ikke miste nummeret ditt, minste beløp er normalt 100-200,-

Om man f.eks har en operatør som krever påfylling hvert år og tilbyr 100,- påfylling blir det 8,33 pr måned. 

Telenor, som normalt er dyrest på alt, tilbyr kun 200,- lading, men krever bare påfyll hver 15 måned, da blir det 13,33kr per måned.

 

 

Minste ladebeløp hos telenor er 25 kr ikke 200 kr

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hos Talkmore trenger man kun fylle opp med kr. 50,- en gang i året. Videre er det flere muligheter for innbetaling og man trenger ikke velge beløp i nedtrekssmeny osv. Man kan fint betale over vanlig bankgiro med akkurat det beløpet man ønsker.

Dersom man ønsker abonnement og ikke forhåndsbetalt kontantkort vil jeg se mot Skymobil, Onecall eller Scoopr. Disse tilbyr abonnement med kr. 0 i mnd. avgift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...