Gå til innhold

Nå blir det mer tidkrevende å nå nivåtaket i Marvel's Avengers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen viser crystal squeenix at de ikke har peiling på live service spill. Det er ikke kunstig forlenget grind av samme j...la aim roboter som redder spillet. Et spill som er heeelt barebones fra før, men faktisk innhold. Kjenner jeg blir kvalm når jeg hører live service.....outriders, anthem etc. 

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar
9 minutes ago, BakaBerg said:

Igjen viser crystal squeenix at de ikke har peiling på live service spill. Det er ikke kunstig forlenget grind av samme j...la aim roboter som redder spillet. Et spill som er heeelt barebones fra før, men faktisk innhold. Kjenner jeg blir kvalm når jeg hører live service.....outriders, anthem etc. 

Live service er laget for spillutgivere for å tjene masse penger.  Ikke laget for å gi spillere et bedre produkt.  Det er 100% en negaiv ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (5 minutter siden):

Live service er laget for spillutgivere for å tjene masse penger.  Ikke laget for å gi spillere et bedre produkt.  Det er 100% en negaiv ting.

Nå skal det sies at jeg er 100% hyklersk da jeg digger loot shootere som destiny og division (har tusenvis av timer der). Aldri har jeg betalt for skins eller annet tull men jeg liker destiny veldig godt. Men det har vært mye som ikke er bra. Syns bare forsøkene på å kopiere destiny (med unntak av division) har vært patetiske og slik som du sier.

 

Men jeg fortsetter de to

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 time siden):

De kunne lage destiny uten at det var en live service. 

De kunne det, men hvorfor?

Om du tar to like spill, et live service spill og et som ikke er det, hva gjør live service spillet dårligere?

Et meget godt eksempel på dette er å se på Battlefront 1 og 2 fra dice.

1 var ikke live service, 2 var.

Battlefront 2 er et fantastisk spill, som har gitt brukerne drøssevis med nytt innhold, helt gratis.

Lenke til kommentar

tanken med live service er jo flott. Spill blir holdt i live i lang tid med kontinuerlig innhold etter launch. Problemet er jo bare at de fleste live service spill som har kommet til nå er knapt ferdig og med nærmest null innhold når de slippes. Så bruker de 1-2 år på å stable på beina et spill med nok innhold til å kalles et spill.

Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (9 timer siden):

Nå skal det sies at jeg er 100% hyklersk da jeg digger loot shootere som destiny og division (har tusenvis av timer der). Aldri har jeg betalt for skins eller annet tull men jeg liker destiny veldig godt. Men det har vært mye som ikke er bra. Syns bare forsøkene på å kopiere destiny (med unntak av division) har vært patetiske og slik som du sier.

 

Men jeg fortsetter de to

Destiny 2 er jo det verste eksempelet av de alle. Det kunne vært skrevet en bok om alt det hinsidige de har gjort med spillet i negativ retning. Tar bort ting for å så legge de til senere mot betaling og ny grind er en gjenganger. Folk er pisse lei og har vært det lenge. 

Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (10 timer siden):

Destiny har gjort my rart, men også mye bra. Er en grunn til at veldig mange fortsatt spiller.Og pvp er bedre enn i andre live service spill syns jeg.

Verste eksempelet er det på ingen måte. Fallout 76. anthem og avengers er MYE verre enn destiny

Fallout 76 har faktisk blitt veldig bra. Venter bare på PS5 updaten nå før jeg virkelig gyver løs på det. 

Lenke til kommentar

Om man skal støtte et spill med nytt innhold i mange mange år så er det naturlig at det må komme penger inn et sted. Battlepass og cosmetic microtransactions er imo ikke så ille. Man velger jo selv om man vil bruke penger. 

I spill som destiny hvor de tar blodpris for exp packs så er det imo overflødig med microtransactions i tillegg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...