Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 26


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke ord for hvor dumt det er.

Ballen blir skutt hardt fra kloss hold i armen, som er helt limt inntil kroppen. Så er det hands. Det er verdens teiteste regel.

Dette er jo faktisk et steg tilbake til hvordan reglene var i starten av sesongen hvor all "hands" var hands. Dette var det jo mye bråk om og det endte jo etterhvert med at dommerene skulle gå bort fra akkurat dette. Jeg har ikke sett situasjonen dere snakker om, men det høres ut som nok en dommerskandale som vi har opplevd flere ganger denne sesongen

Lenke til kommentar
Pateia201 skrev (1 minutt siden):

Dette er jo faktisk et steg tilbake til hvordan reglene var i starten av sesongen hvor all "hands" var hands. Dette var det jo mye bråk om og det endte jo etterhvert med at dommerene skulle gå bort fra akkurat dette. Jeg har ikke sett situasjonen dere snakker om, men det høres ut som nok en dommerskandale som vi har opplevd flere ganger denne sesongen

Dessverre er det ikke en dommerskandale. Dommeren gjør 100% rett her, og det blir helt riktig avgjørelse etter reglene. Det er det som er problemet, for det er regelen som er helt borti natta dustete.

Lenke til kommentar
Pateia201 skrev (2 minutter siden):

Dette er jo faktisk et steg tilbake til hvordan reglene var i starten av sesongen hvor all "hands" var hands. Dette var det jo mye bråk om og det endte jo etterhvert med at dommerene skulle gå bort fra akkurat dette. Jeg har ikke sett situasjonen dere snakker om, men det høres ut som nok en dommerskandale som vi har opplevd flere ganger denne sesongen

Det var ingen dommerskandale. Det har vært sånn siden starten av forrige sesong at all hands for angripene lag i oppbyggingen til et mål fører til annullering. Var gjorde helt rett, problemet er at regelen er helt bak mål 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...