Snikpellik 19170 Report post Posted February 28 (edited) Hands på Hudson-Odoi. Først i hans hånd = straffe. Edited February 28 by Snikpellik Quote Share this post Link to post
Snikpellik 19170 Report post Posted February 28 (edited) Hvordan ble det ikke hands? Og hvorfor fikk ikke dommer se den andre vinkelen? Edited February 28 by Snikpellik Quote Share this post Link to post
Tåkefyrste 12774 Report post Posted February 28 Morsomt at det er Chelseaspillerne som roper på hands når det er Hudson-Odoi som handser. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 19170 Report post Posted February 28 Snytt for klar straffe. Er så kjedelig. Quote Share this post Link to post
banansplitt™ 5023 Report post Posted February 28 Dette her går jo ikke an å forholde seg til lenger. Bingodømming hele tia. Quote Share this post Link to post
blured 3010 Report post Posted February 28 Merkelig at det ikke dømmes på ja. Men må ellers gi dommer cred for å slå ned på Chelsea sin tendens til å spille litt vel røft. Sist kamp mot de ble det f.eks ikke gjort. Quote Share this post Link to post
ProphetSe7en 891 Report post Posted February 28 Jeg er egentlig for bruk av VAR, men synes det må til noen endringer så det blir brukt riktig og til riktig tid. Litt for mange situasjoner der avgjørelsene ikke gir mening i det hele tatt. Håpløst utspark fra DDG Quote Share this post Link to post
.berZerk 368 Report post Posted February 28 Mulig å kjøpe skysports/bt sports eller tilsvarende fra andre land å bruke VPN? Lei sumo, elendig side og latterlig dyrt. Quote Share this post Link to post
blured 3010 Report post Posted February 28 Ja, vi er heldige der... Ellers sett bedre og bedre ut, vi styrer mer enn jeg trodde. Men vi trenger å få uttelling på det også, for Chelsea har en rimelig sterk benk de kan bruke for å endre dette kampbildet igjen. Quote Share this post Link to post
Snikpellik 19170 Report post Posted February 28 (edited) Problemet med VAR her er at dommer bare får den ene vinkelen på skjermen. Resten er dommerens feil. Han bør likevel klare å se handsen, og at den var i hånda på Hudson-Odoi før Greenwood. Er den i hånda der, ja da er det straffe. Slike avgjørelser gjør at jeg får en slags likegyldighet til hele greia. Edited February 28 by Snikpellik Quote Share this post Link to post
ProphetSe7en 891 Report post Posted February 28 (edited) Jeg bruker iptv, prøvd mye forskjellig. Den jeg har nå koster en 200 kroner for 6 mnd og fungerer helt greit Selvsagt svar til @.berZerk Edited February 28 by ProphetSe7en Quote Share this post Link to post
ReaveЯ 402 Report post Posted February 28 Sumo vært ustabilt i kampen der👎👎 Quote Share this post Link to post
.berZerk 368 Report post Posted February 28 4 minutes ago, ProphetSe7en said: Jeg bruker iptv, prøvd mye forskjellig. Den jeg har nå koster en 200 kroner for 6 mnd og fungerer helt greit Selvsagt svar til @.berZerk Hvilket selskap? Quote Share this post Link to post
blured 3010 Report post Posted February 28 (edited) Sumo fungerer helt fint her. Fernandes gjort en god kamp hittil, fasinerende hvor mange ulike steder på banen han befinner seg, involvert i mye, vokst seg gradvis bedre. Edited February 28 by blured Quote Share this post Link to post
Snikpellik 19170 Report post Posted February 28 De siste 8-10 minuttene var veldig gode synes jeg. Mulig denne kampen avgjøres på et øyeblikks individuell briljanse. Eller et *host* straffespark. Quote Share this post Link to post
blured 3010 Report post Posted February 28 Eller fra et nytt godt innlegg mot Giroud 😬 Quote Share this post Link to post
Danielzu 14275 Report post Posted February 28 Snikpellik skrev (35 minutter siden): Snytt for klar straffe. Er så kjedelig. Merkelig hvor stille det har vært fra Mannen1. 1 Quote Share this post Link to post
ProphetSe7en 891 Report post Posted February 28 Danielzu skrev (2 minutter siden): Merkelig hvor stille det har vært fra Mannen1. La oss håpe det varer ut dagen 2 Quote Share this post Link to post
Danielzu 14275 Report post Posted February 28 ProphetSe7en skrev (5 minutter siden): La oss håpe det varer ut dagen Ut uka* Quote Share this post Link to post