Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 23


Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blured skrev (13 timer siden):

Vi hadde ikke klart tittelen uansett. Men for litt fremgang fra i fjor, skulle jeg gjerne sett at vi klarte topp 4 komfortabelt, og ikke med et nødskrik. 

Nå har jeg vært blant de nøkterne som mener det aldri har vært så ille som noen skal ha det til, men heller ikke så bra og at vi er reelle gullkandidater. Tittel er dog ikke umulig, denne sesongen er rar. Tror det er mikroskopiske sjanser for å henge med i kampen helt inn, men United er fortsatt med øverst godt over halvveis ut og det anser jeg som at målet var før sesongen sammen med topp fire.

United er lengre frem i løypa enn jeg så for meg før sesongen. Føles endelig over litt tid som et virkelig topplag igjen. Det er ikke mange brikker igjen for dette United-laget nå som det var for seks måneder siden. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 timer siden):

United er lengre frem i løypa enn jeg så for meg før sesongen.

Er nettopp derfor det er så ekstremt frusterende med slike tap. Mer nå enn for halvannet år siden. Vi er veldig nærme å bli et lag som kan ta 80-85+ poeng ila en sesong, men så glipper det akkurat litt for ofte.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (Akkurat nå):

Sånn har det blitt. 

Jepp, dessverre. Salah er ikke alene om det, men er blitt blant de verste. Fikk mye skryt med rette for å holde seg på beina tidligere i Liverpool-karrieren. Senere har han lært seg at å kaste seg ofte gir straffe og da får vi dette teateropplegget hans litt for ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...