Gå til innhold

Cyberpunk 2077 har solgt skikkelig bra til tross for problemene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KriZZ skrev (39 minutter siden):

Absolutt et bra spill!

Årets spillopplevelse for min del og på toppen med de andre store opp igjennom.

Noen bugs har ikke påvirket min opplevelse nevnverdig.

ai kunne vært bedre, ellers lite å utsette :) 

Synes kjøringen er dårlig. Også når en sitter på med NPC føles det veldig unaturlig ut. 

Politi of mangel på MAX-TAC er også skuffende. 

 

Om de dytter ut innhold med samme kvalitet som blood and wine, blir derre fort et top 5 spill for meg. 

 

Synes også det trengs flere chain-quest. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Pizza3333 said:

Det eneste spillet som kan vippe Skyrim av pinnen som verdens beste rpg må være neste Elder Scroll spill, selvom jeg også der har mine tvil...

CP77 har ikke vært noe annet en stor skuffelse. Greit at spillere har hypet det opp, men CDPR har jo helt bensin på bålet i 8 år nå...

 

Skyrim har aldri vært verdens beste RPG.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har spillt det på PC, møtt 2 gamebreaking bugs som har blitt fikset ved en quickload. Det er i løpet av sikkert 60 timer. Har ellers sett grafisk bug ved ett eller to tilfeller.

Med ett spill på denne størrelsen er ikke det noe å krisemaksimere etter. Kjøpte spillet fullpris og føler jeg har fått det jeg har betalt for og vel så det. I tillegg driver CDPR kontinuerlig fiksing, og gratis dlc er på horisonten.

Tror gjerne det selger bra. At noen spillsider velger å hause opp problemene for klikk får stå for deres regning.

Lenke til kommentar
BeThomas skrev (19 minutter siden):

Jeg har spillt det på PC, møtt 2 gamebreaking bugs som har blitt fikset ved en quickload. Det er i løpet av sikkert 60 timer. Har ellers sett grafisk bug ved ett eller to tilfeller.

Med ett spill på denne størrelsen er ikke det noe å krisemaksimere etter. Kjøpte spillet fullpris og føler jeg har fått det jeg har betalt for og vel så det. I tillegg driver CDPR kontinuerlig fiksing, og gratis dlc er på horisonten.

Tror gjerne det selger bra. At noen spillsider velger å hause opp problemene for klikk får stå for deres regning.

Jeg møtte mange game breaking bugs på skyrim. Ene gangen måtte jeg gå 10 timer tilbake. Synes det var mye værre en CB ved release. AI var dog en del bedre, som sier sitt. 

Lenke til kommentar

Har ikke spilt, siden jeg har ps4, men har sett hørt såpass mye gameplay videoer og andre reviews med negative opplevelser med verdenen, det virker som det er lagd av noen helt blottet for fantasi med sjelløse karakterer og meningsløse quests osv, sammenlignet med f.eks gtaV og the witcher. Mulig jeg kjøper på tilbud til neste høst om det blir sluppet igjen, men glad jeg ikke kjøpte det når det kom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...