Gå til innhold

Batterikonge med best kamera?


Sharpings

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sharpings skrev (12 timer siden):

Som overskriften sier, hva for en mobil skal man kjøpe for å få best mulig kamera og samtidig best mulig batteritid?

iPhone 12 pro Max. Desidert best kamera, men ikke det aller beste batteriet selv om det fortsatt er bra. Skal du ha best batteri får du ikke best kamera :p 

Lenke til kommentar

Synd det ikke finnes bedre en ulefone power 5 eller Energizer Power Max P18K Pop på de som har best batterilevetid er vel også problemet kamera er dårligere en xiomi mix 5g så sier litt.

Nå sies det ikke må være 5g mobil, men husk ulefone er ikke best på service samme nok også med Energizer Power Max P18K Pop da det ikke selges i norge.

Angående ladehastighet vil nok https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-s-new-100-W-fast-charging-technology-fully-charges-a-4000-mAh-battery-in-just-17-minutes.443747.0.html

slå en 65 watt lader. Men spørs om det er særlig problem.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Anser OnePlus som uinteressant da de ikke har spesielt bra kamera. Og jeg behøver ikke en mobil som lader raskt, men som varer lenge når jeg ikke har lader i nærheten.

Ulephone har dårlig kamera, så sånt vurderer jeg ikke engang.

iPhone 12 Pro har sikkert det beste kamerat, men for en sånn pris forventer jeg bedre batteri.

Sony Xperia 5 versjon 2 ser bra ut på papiret, men jeg har Xperia 5 utgave en og den har masse bøgs, pluss at både batteritid og kamera er ganske middels. Tror ikke de har gjort så mye forbedringer på versjon 2 egentlig.

Pixel 5 ser lovende ut, men den selges jo ikke i Norge da. Eller tar jeg feil?

 

For øvrig er 5G helt irrelevant. Og størrelse betyr ikke så mye.

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar

Pixel 5 får man kjøpt (til en dyr penge) på norske nettbutikker som importerer den.

Ellers må du kjøpe fra f.eks amazon.

Kjøpte min fra amazon.co.uk. tok bare 3 dager å få den levert, men blir jo litt penger i moms og frakt.

Den støtter forøvrig VoLTE og Wifi Tale på telenor sitt nett (Iallefall med Talkmore) om det er relevant.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
3 hours ago, Sharpings said:

iPhone 12 Pro har sikkert det beste kamerat, men for en sånn pris forventer jeg bedre batteri.

Kamera for iPhone 12 Pro er i toppklasse, så her må du velge: Supert kamera, men lade litt oftere? Eller bra batteri, men kjipt kamera?

Alternativt: Kjøp et bra kamera, og en mobil som gjør det en mobil skal gjøre, bortsett fra å ta bilder. Med et skikkelig kamera får du mye bedre bilder enn du gjør med verdens best mobilkamera. Men husk: Det best kameraet er det du alltid har med deg.

Lenke til kommentar
zanta skrev (14 timer siden):

Kamera for iPhone 12 Pro er i toppklasse, så her må du velge: Supert kamera, men lade litt oftere? Eller bra batteri, men kjipt kamera?

Alternativt: Kjøp et bra kamera, og en mobil som gjør det en mobil skal gjøre, bortsett fra å ta bilder. Med et skikkelig kamera får du mye bedre bilder enn du gjør med verdens best mobilkamera. Men husk: Det best kameraet er det du alltid har med deg.

Som du sier det beste kameraet er det du har med deg, og jeg har et fantastisk kamera, som jeg aldri har med meg fordi det er for stort. Så jeg trenger å ha det på mobilen.

Får heller vente å se om det kommer noe med både kamera og batteri i toppklasse. Akkurat nå så fremstår det som vanskelig å finne begge.

Lenke til kommentar
Sharpings skrev (På 11.12.2020 den 16.49):

Sony Xperia 5 versjon 2 ser bra ut på papiret, men jeg har Xperia 5 utgave en og den har masse bøgs, pluss at både batteritid og kamera er ganske middels. Tror ikke de har gjort så mye forbedringer på versjon 2 egentlig.

Opplever lite bugs med Xperia 1 II, 5 II har vel ganske lik software. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Anbefaler Samsung S10 lite som kom ut i vår/sommer. Jeg har den selv. Og det er et beist av en telefon til 6 lapper. Den ligner mest på S20 enn S10. Har Snapdragon prosessor og ikke Exylon. 4500 mah batteri som varer og varer. Og et jævlig bra kamera. Det du IKKE får da, er trådløs lading. Ikke glassbakside, og ikke optisk zoom.. Men den anbefales..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...