Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Recommended Posts

2 minutes ago, ITtraktor said:

Jeg kjenner en som fikk 18 000 kr, solgt etter 30 minutter. Folk er helt desperate. 

Jeg tipper også at noen får "buyers remorse" og forsøker å heve kjøpet med påfølgende moro. Vil oppfordre alle til å holde seg langt unna dette.

18.000 for en Zen2 basert konsoll er tidenes dårligste kjøp.

Edited by Theo343

gurka skrev (1 minutt siden):

De som har bestilt fra Dustin, hva sier ordrene deres?

Mulig en tabbe å ikke bestille derifra. Var mulig å bestille lenge der, i motsetning til 1-2 sek på elkjøp/power.

Sier ingenting og de som har uttalt seg i media fra div butikker i dag sier også at det er helt i det fjerne hva som skjer med videre leveranser nå. De som tar "mars 21" for god fisk på Komplett tar nok grådig feil. Tviler på at Sony selv har planer så langt fram i tid.

Mala skrev (Akkurat nå):

Har ingen PS5 å selge, og hadde jeg hatt konsollen hadde den vært i bruk NÅ 😛

Hadde glatt solgt den og grabbe en 48cx oled ... å kjøpt en Ps5 når stocks er mere normale

Kadaju skrev (8 minutter siden):

Dustin PS5 siden forsvant litt tidligere i dag, så tror de har stoppet å ta bestillinger

De hadde uansett solgt ut det de evt. hadde til release. Det sto en tekst om at det var uklart når de kom til å motta konsoller, men at man gjerne kunne bestille for å få en plass i køen.

• Like 1

samco skrev (1 minutt siden):

Hadde glatt solgt den og grabbe en 48cx oled ... å kjøpt en Ps5 når stocks er mere normale

Ja ser regnestykket, helt klart. Kikka på CX her om dagen på Elkjøp......mhmmmm flott TV 😃

Just now, Mala said:

Ja ser regnestykket, helt klart. Kikka på CX her om dagen på Elkjøp......mhmmmm flott TV 😃

Har den og kan sterkt anbefales 🙂.

• Like 2

Jeg er fremdeles usikker på om jeg mottar konsollen eller ikke. Fått ordrebekreftelse fra Netonnet på begge modeller, men beregnet lagerdato 08.desember. Skulle begge komme så selges den andre til nøyaktig samme pris som jeg betalte. Klikker i megavinkel over synet på finn.no. Denne skal kunne glede noen til jul.

Edited by torbjornhb

1 minute ago, torbjornhb said:

Jeg er fremdeles usikker på om jeg mottar konsollen eller ikke. Fått ordrebekreftelse fra Netonnet på begge modeller men beregnet lagerdato 08.desember. Skylle begge komme så selges den andre til nøyaktig samme pris som jeg betalte. Klikker i megavinkel over synet på finn.no. Denne skal kunne glede noen til jul.

er faktisk da de forventer å få den på lager. De skriver at den levers mellom 8. og 15. Januar.

torbjornhb skrev (1 minutt siden):

Jeg er fremdeles usikker på om jeg mottar konsollen eller ikke. Fått ordrebekreftelse fra Netonnet på begge modeller men beregnet lagerdato 08.desember. Skylle begge komme så selges den andre til nøyaktig samme pris som jeg betalte. Klikker i megavinkel over synet på finn.no. Denne skal kunne glede noen til jul.

Som videreselger den ... tja 

MacBain skrev (1 minutt siden):

Eller DNB salg hos Power :), får 20% avslag da

Spørst om TV'n ikke fases ut innen neste runde ? 😛  

6 minutes ago, DeviantFractal said:

De hadde uansett solgt ut det de evt. hadde til release. Det sto en tekst om at det var uklart når de kom til å motta konsoller, men at man gjerne kunne bestille for å få en plass i køen.

Jepp, man ville nok ikke fått den før et godt stykke inn i 2021 hvis man bestilte derfra tidligere i dag. Men vingla litt fram og tilbake om jeg skulle slenge inn en bestilling bare for å ha en, var borte før jeg bestemte meg riktig nok så de gjorde valget for meg 😛

5 minutes ago, Mala said:

Spørst om TV'n ikke fases ut innen neste runde ? 😛  

Mulig, men hvis man er villig til å kjøpe utgående modell blir det enda billigere. 55" C9 får man til 13k nå, det er billig om du trenger en liten TV.

jcberg skrev (Akkurat nå):

Mulig, men hvis man er villig til å kjøpe utgående modell blir det enda billigere. 55" C9 får man til 13k nå, det er billig om du trenger en liten TV.

13k for en C9 55 betalte under 10k for min .

jcberg skrev (2 minutter siden):

Morsomt at 55" nå regnes som en liten TV! Campingvognstørrelse?  Men du har jo for så vidt rett. 

Edited by ITtraktor

2 minutes ago, samco said:

13k for en C9 55 betalte under 10k for min .

Bare å vente til DNB Supertilbud hos Power, da vil du få 55" LG CX til 14K.