Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Just now, KriZZ said:

Du må ikke tro på alt du hører, grei huskeregel😉

Nei, men det er relativt flinke folk som har bevist det. Skal jo sies at det er de samme som lager alle joysticks i alle kontrollere. Har jo bare hatt en som har fått noen problemer som har gjort at jeg ikke kan bruke den.

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Nei, men det er relativt flinke folk som har bevist det. Skal jo sies at det er de samme som lager alle joysticks i alle kontrollere. Har jo bare hatt en som har fått noen problemer som har gjort at jeg ikke kan bruke den.

Har hatt ganske mange gamepads og eneste jeg har hatt problemer med er n64 sin back in the day.

BadCat skrev (2 timer siden):

Du mener man skal bestille ut av løse lufta?

Først skal man svare hvilken utgave man vil ha. Når man så ikke hører mer fra de så blir det ikke noe.

Da venter man. Pris deg lykkelig for at du vant i hele tatt.  Du tror ikke det er kaos hos Power i dag? Det hjalp sikkert ikke at folk fikk bestille når de egentlig ikke var tilgjengelig konsoller for salg.

1 hour ago, Christianms said:

Den ligger fortsatt inne som "ordre mottatt" hos meg også, men jeg holder ikke pusten. 

Min ordre har nå status "Ordren klargjøres for sending" og kanseller knappen er borte vekk 🤔

Dere som bestilte på power uten å ha vunnet får ikke noe før neste batch. Så må regne med 2-3 uker ventetid

Har nå ventet lenge på PS5, men i dag har vært den lengste dagen.

Sitat
2021-02-26 08:47
Forsendelsen er på vei til utleveringsstedet.

10timer etterpå samme status :)

Kanelbollemannen skrev (3 minutter siden):

Interessert i en PS5 med disk mot din digital?

Nei sorry. Koblet opp alt og sitter å spiller nå🥳🥳

• Like 2

posesuppe skrev (48 minutter siden):

Når på dagen pleier de å legges ut for salg, hvordan med helgene?

Ingen har til nå lagt ut i helgene. De fleste vil jeg si følger med fra 09-15 Man-Fre. Når de legger ut og hvem som legger ut vet ingen

• Like 1

Fikk akkurat ordrebekreftelse fra Power på det korte slippet de hadde tidligere i dag, det som egentlig var en feil, står at ordren behandles og estimert levering er 05.03. Den er også flyttet til "klargjøres for sending".

Edited by Christianms
  • Like 1

1 minute ago, Christianms said:

Fikk akkurat ordrebekreftelse fra Power på det korte slippet de hadde tidligere i dag, det som egentlig var en feil, står at ordren behandles og estimert levering er 05.03. Den er også flyttet til "klargjøres for sending".

Helt sykt! 😂 Du får kose deg ekstra da :)

Jeg fikk også ordrebekreftelse fra Power nå, trodde det ikke gikk gjennom siden nettsiden kræsjet da jeg betalte men håper på det beste nå

Feilhode skrev (1 minutt siden):

Noen fra CDON som har fått sin annullert? 

Jeg har bestilt fra CDON, ikke fått annullert, mest sannsynlig bir det heller ikke kansellert. 

Noen som har spilt AC Valhalla på next gen og kan anbefale den?