Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

1 minute ago, Pappahjerte said:

Ifølge coolshop så hadde de nok til at ordren min gikk igjennom. Står fortsatt som akseptert 😄

Sa det samme her, Hun var 100% sikker også. 

Bebooooo skrev (Akkurat nå):

Dere som bestilte fra CDON, når fikk dere mail? Lurer litt på hvor nær jeg var å miste den. Tok nemlig litt tid til å bestille

Fikk umiddelbart

Bebooooo skrev (Akkurat nå):

Dere som bestilte fra CDON, når fikk dere mail? Lurer litt på hvor nær jeg var å miste den. Tok nemlig litt tid til å bestille

Fikk mail 12:59

helt utrolig, har holdt øye på CDON hele måneden, og så kommer eposten fra de Kl 12:59 - så ser det ut at det var minutten etter de droppet - mens jeg var i et videomøte 😡.  Kom ut av møte 13:50 - not happy

3 minutes ago, Bebooooo said:

13.05 bekreftelse på bestilling altså*
12.56 mail om at overvåket produkt kan bestilles

Edited by Hellogamer

Fenlow73 skrev (Akkurat nå):

helt utrolig, har holdt øye på CDON hele måneden, og så kommer eposten fra de Kl 12:59 - så ser det ut at det var minutten etter de droppet - mens jeg var i et videomøte 😡.  Kom ut av møte 13:50 - not happy

😂😂 Har vært her ito timer, tok 1.5 og få tak i en PS5 😂

• Like 1

Bebooooo skrev (9 minutter siden):

Burde gå fint da... håper jeg for both of our sakes 🤞🤞🤞

Hehehe ja. Fikk snakket med CDON da og de sa at om alt gikk etter planen så for de den inn 3/3 å da blir den sendt til meg så fort som mulig 🥲 Er så glad 

• Like 1

Da har jeg vært litt heldig her merker jeg. Hadde ikke overvårket på CDON, randomly refreshed forumet da jeg akkurat tok meg pause fra å studere, og takket til dere får jeg forhåpentlig min først PS5 snart. Bekreftelse mail kom 13:09

Nedllo skrev (1 minutt siden):

Kan bekrefte at coolshop hadde på lager😊 er allerede sendt fra lageret i Danmark2AD143E0-D5FF-4D49-A223-DB7757244DF7.thumb.jpeg.674f00fd94850769af3712906704a375.jpeg

når la du inn bestilling?

2 minutes ago, Nedllo said:

Kan bekrefte at coolshop hadde på lager😊 er allerede sendt fra lageret i Danmark2AD143E0-D5FF-4D49-A223-DB7757244DF7.thumb.jpeg.674f00fd94850769af3712906704a375.jpeg

Klokkeslett for bestillingen din? 

Just now, Billon said:

jeg bestilte 12 55 hos coolshop, men ikke fått sendingsbekreftelse.

Feb. 25, 2021, 12:55 p.m hos meg også.

Må si at power har vært stille... 1,5 time igjen