Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

ahhhh, nå ble jeg litt mer deprimert. Helt greit at jeg ikke får med slipp på digital variant, men ganske surt å gå glipp av den med platespiller

På de to minuttene det tok meg på å spørre sjefen om det gikk greit å bestille via bedriften fjerna Netonnet muligheten til å fullføre handelen. På veien tilbake til datamaskinen ble det utsolgt for privatpersoner, og jeg fikk ikke en eneste mailvarsel. Utrolig uproffe greier, det her. Skulle trodd de ville selge til scalpere.

Hshsh skrev (Akkurat nå):

Tror dere netonnet solgte alle nå eller kan de droppe senere

Hvor mange ganger må folk svare deg at det er ingen som vet?

Hshsh skrev (Akkurat nå):

Tror du det er sant

Kven kveit. Jeg setter meg ikke i bilen og drar dit ihvertfall... Kanskje andre her inne er i nærheten og vil sjekke?

Har kanskje stått å spammet siå siden eg fikk varsel fra distill... håpet minker hver dag.

gratla for de så fikk.

8B18944E-D2E0-4995-B854-2A22742F760A.jpeg

Edited by Luxuos
  • Like 1

Har suttit og lurkat denna kanalen ett tag nu..
Borjar bli riktigt irretert pa de sopple till IT admins som driver dessa siderna..
Hur kan ni IKKE bli bannade nar ni refreshar sidan var 5e sekund ?! 

Har sjalv byggt en python bot som checkar runt var 10 minut men verkar vara allt for langt intervall det..var orolig for att dem skulle banna min ip tross att jag brukar privat VPN men verkar ju vara fritt fram for mer eller mindre denial of service attacks pa dessa norska sidorna..

snakket med kundeservice dustinhome.Dei hadde ikkje fått noen estimert dato på leveringer av ps5,men dei håpte dei fekk inn ett parti denne måneden eller i starten av neste.Men eg rekner med at det trolig vil ta en stund.