Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Goontown skrev (6 minutter siden):

Har suttit og lurkat denna kanalen ett tag nu..
Borjar bli riktigt irretert pa de sopple till IT admins som driver dessa siderna..
Hur kan ni IKKE bli bannade nar ni refreshar sidan var 5e sekund ?! 

Har sjalv byggt en python bot som checkar runt var 10 minut men verkar vara allt for langt intervall det..var orolig for att dem skulle banna min ip tross att jag brukar privat VPN men verkar ju vara fritt fram for mer eller mindre denial of service attacks pa dessa norska sidorna..

 

Power og Netonnet er i alle fall relativt fritt frem. Sjekker ca. hvert 20. sekund på disse sidene, ikke noe problem det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Myst skrev (1 minutt siden):

Nei NoN blokkerer om de kan. Jeg mistet tilgang til nettsiden hjemme noen dager siden. Kommer ikke inn uansett hva.

Vel, nå har jeg kjørt et script uavbrutt i flere timer noen dager på rad uten å ha hatt noe problem. Ikke gjort noe forsøk på å skjule det heller. Snitter hvert 20. sekund.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Zain1 said:

Hvorfor la de ut tilgjenglig i butikk da? Rare folk😂😂😂

Butikkansatt var overrasket over at de hadde fått den på lager. Jeg tror de bare registrerte den som mottatt som de gjør med alle andre varer de tar i mot. Da jeg traska inn i butikken så holdt de enda på med åpning av mottatte varer.

Antar hele greia var en bommert fra en eller annen plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ekeleee skrev (Akkurat nå):

Vel, nå har jeg kjørt et script uavbrutt i flere timer noen dager på rad uten å ha hatt noe problem. Ikke gjort noe forsøk på å skjule det heller. Snitter hvert 20. sekund.

Helt sjukt att dem aer sa carefree pa detta..
Aja bra for mig som studerat it og nettverksikkerhet, verkar inte bli brist pa jobb framover. 
 

Lenke til kommentar
jarlefosen skrev (7 minutter siden):

Jeg dro til butikken. Der stod boksen. Var så happy! 

Men nei, den fikk de ikke lov til å selge, den var blokkert for salg. Personen i butikken ringte sjefen og fikk beskjed at den var reservert til Sony eller noe sånt.

Ikke til sony. Til sjefen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
jarlefosen skrev (2 minutter siden):

Butikkansatt var overrasket over at de hadde fått den på lager. Jeg tror de bare registrerte den som mottatt som de gjør med alle andre varer de tar i mot. Da jeg traska inn i butikken så holdt de enda på med åpning av mottatte varer.

Antar hele greia var en bommert fra en eller annen plass.

Ille. Skulle ønske jeg ikke la det ut da. Men skapte jo litt spenning i hverdagen for deg da ihvertfall 😛...kanskje mager trøst?! :(

Endret av BigZ12
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...