Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

Lenke til kommentar
kjetilkl skrev (1 minutt siden):

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

De som ikke fikk tildelt kode på disc forrige uke, ble automatisk med i trekningen på digital denne uken.

Lenke til kommentar
kjetilkl skrev (Akkurat nå):

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

Du må ha vært med i i disc konkurransen for å delta i trekning om den digitale.

Det er ikke mulig å melde seg på nå.

Lenke til kommentar
kjetilkl skrev (1 minutt siden):

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

De som ikke fikk disc versjonen er med videre i digital trekningen. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, kjetilkl said:

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

Det er kun de som meldte seg paa disk konkurransen som er med i trekningen i dag

Lenke til kommentar
kjetilkl skrev (Akkurat nå):

Hvor blir man med i disse elkjøp-konkurransene? - Jeg er medlem av kundeklubben, men har ikke fått noe mail eller annen info om påmelding, ikke på facebook eller inne på elkjop.no heller. - hvis jeg søker på nettet finner jeg den gamle siden for å bli med i trekningen om PS5 disk-versjon, men finner ikke noe om konkurranse for digital-versjonen?

Sånn jeg har forstått det er det de som var med på "trekningen" forrige uke, som ikke vant. Automatisk er med i dagens trekning.

Her er mailen fra forrige uke:

 

Du ble dessverre ikke utvalgt i trekningen om å kjøpe en PS5 denne gangen. 

MEN.. Fortvil ikke!
Vi har også fått en levering på PlayStation 5 Digital Edition, og vi ønsker at du som deltaker av konkurransen skal få sjansen til å kjøpe en av disse. De som ikke vant denne runden er dermed automatisk med i trekningen av muligheten til å kjøpe en PlayStation 5 Digital Edition neste uke.

Lenke til kommentar
Hellogamer skrev (2 minutter siden):

Ser er mange som sitter og foelger med i dag ja lol. 5 svar til samme person paa minuttet

Snakk om rask respons!

Det som er positivt nå er at det nå er 1000 personer mindre med i trekningen. Siden disse fikk PS5 forrige uke...

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
ilalo skrev (1 minutt siden):

Ikke glem at LH hadde over 30k påmeldinger til disc versjonen 
de fikk bare tak i 3
forventer en god del av de får tak i digital versjonen i dag ..... 

Spørsmålet er vel om de kun fikk tak i tre pga. loddtrekingen eller om de ble faset ut - dersom Elkjøp gikk igjennom bestillingene manuelt, slik de hevdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...