Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beelzemaz skrev (2 minutter siden):

Kult! Vet du når han la inn forhåndsbestilling? En i tråden her bestilte dagen før meg (16/06/2020) og fikk sendingsbekreftelse forrige uke, så jeg klamrer meg til håpet om å få noe tilsvarende om ikke lenge.

Han la inn bestillingen i Juni 2020. Eksakt dato vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
FritertFasan skrev (1 minutt siden):

Tok et kvarters tid før flere fikk mailene sine sist. Så skuffelsen kan dere spare litt på enda.

Snakket med noen som fikk mail så sent som 14:30 sist uke. Så ville ikke gitt opp håpet før man får "beklager" eposten.

Endret av Voro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
32 minutes ago, Aleksikon said:

Hva var det du ikke forstod?
Veiledende betyr nettopp veiledende. Det er en foreslått pris Sony har oppgitt. 
Sony bestemmer ikke hva NoN, Power eller Gamezone skal selge den for. 
Sony selger den til butikkene for xxxx kr, og så selger butikkene den videre for xxxx + y kr. 
Når Power selger den for 5899,- så "taper" de 101kr, men de tjener på at du er kunde hos dem, de har omsetning, du får kanskje et positivt inntrykk av dem, osv. 

Ut fra hva jeg kan huske ble veiledende pris satt til 5499 for disc og 4499 for digital, men jeg måtte sjekke det opp. Ifølge Tek ville det være veiledende pris. Dermed tjener de norske butikkene med de prisene de har per nå.

 

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/zgL669/sony-avsloerte-endelig-pris-og-lanseringsdato-for-playstation-5

 

https://www.gamer.no/artikler/playstation-5-har-fatt-pris-og-dato/499479

Endret av Christianms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...