Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er mer jakten på PS5 og det å få den tilsendt som er det mest spennende, når man først har konsollen blir jeg nok mer "jaja kult det" i noen dager, også står den der. En dag blir jakten vår på PS5 bare et godt minne. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja - mail her også om jeg ikke vant ... guttungen blir nok lei seg da igjen ... 

Fatter ikke at scalpere ikke har ørelite samvittighet... 

• Liker 1
Skrevet

Virker som det er veldig få her inne som har vunnet ? Må jo være litt av en deltagelse, kunne vært interessant med et tall og se hvor mange man konkurrerte mot. 

Skrevet (endret)
JabbaDaHut skrev (1 minutt siden):

Hvis elkjøp får inn digital i neste uke kan det jo tyde på at andre forhandlere også får inn 

Det sto i mailen at de har fått en levering på Digital Edition. Ikke at de kommer til å få det neste uke.

Endret av AndersN
  • Liker 2
Skrevet

#Meetoo (nei vent-den gjelder vel ikke her). Men fikk «dårlige» nyheter fra Elkjøp. Trodde først de hadde tilfang til prøvesvar fra blodprøve sist uke. Heldigvis var den dårlige nyheten at jeg har 6000,- enn så lenge og kan fortsatt jobbe med unnskyldningen til fruen på hvorfor jeg trenger en ny maskin når jeg har 2 ps4(en til hver tv) som brukes daglig. 

• Liker 1
Skrevet
JabbaDaHut skrev (2 minutter siden):

Hvis elkjøp får inn digital i neste uke kan det jo tyde på at andre forhandlere også får inn 

Det står "vi har fått en levering av ps5 digital" så det kan vel bety at flere har fått allerede 

Skrevet

Jeg for min del skulle gjerne helst hatt digital, syns disker er gammeldags, dessuten syns jeg den er penere, men det er ikke akkurat sånn at man kan velge sånn det er nå.. vant ikke i elkjøps loddtrekning jeg heller.

• Liker 1
Skrevet

Mon tro om noen skulle finne på å slippe utover dagen, føler meg rett og slett handicappet på telefon, skalv som et aspeløv da jeg prøvde å komme igjennom på NetOnNet tidligere...

• Liker 1
Skrevet

Vant heller ikke....får spille Vikinglotto, vinne 100k og så kjøpe fra Elkjøp...virker som det er større sansynlighet for å lykkes

• Liker 1
Skrevet

Hvilken sum anbefaler dere at jeg bør tilby på Finn for å låne en PS5 i en ukes tid? Jeg skjønner at noen er skeptiske til forslaget, men jeg har heldigvis over 100 anmeldelser på Finn.no og er villig til å legge igjen førerkort i perioden.

Jeg er helt Souls-fanatiker og det river i sjeler at jeg enda ikke har fått muligheten til å spille Demon's Souls😪 Er en PC-gamer ellers (Har så klart PS4 Pro), så det er kun PS5 eksklusive spill som er viktig for meg. Jeg må vel skaffe meg en PS5 en eller annen gang senere uansett pga. oppfølgeren til God of War osv😙

Skrevet
H3rman skrev (5 minutter siden):

Hvilken sum anbefaler dere at jeg bør tilby på Finn for å låne en PS5 i en ukes tid? Jeg skjønner at noen er skeptiske til forslaget, men jeg har heldigvis over 100 anmeldelser på Finn.no og er villig til å legge igjen førerkort i perioden.

Jeg er helt Souls-fanatiker og det river i sjeler at jeg enda ikke har fått muligheten til å spille Demon's Souls😪 Er en PC-gamer ellers (Har så klart PS4 Pro), så det er kun PS5 eksklusive spill som er viktig for meg. Jeg må vel skaffe meg en PS5 en eller annen gang senere uansett pga. oppfølgeren til God of War osv😙

Max 500 tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...