Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Er egentlig sykt man håper på å vinne i en konkurranse for å få lov å bruke nesten 6000kr. I tillegg for en konsoll som akkurat nå ikke er så verdt å ha. 

• Like 4
  • Innsiktsfullt 2

Quakecry skrev (6 minutter siden):

Er egentlig sykt man håper på å vinne i en konkurranse for å få lov å bruke nesten 6000kr. I tillegg for en konsoll som akkurat nå ikke er så verdt å ha. 

Tja, Valhalla var en mye bedre opplevelse på PS5. FIFA flyter også bedre. Lastetiden i seg selv er jo verdt 6k 🤑

Men er vel dårlige med next-gen spill enda ja.

Underkiller skrev (Akkurat nå):

Spent på om det er noen her som fikk kjøpt i første batch eller 2 batch hos elkjøp (før loddgreiene) om dem greier å skaffe seg nok en konsoll via lodd :)

Hadde det vært meg hadde jeg slengt inn en lottokupong.. Noen vinner jo der også

LiquidRaid3n skrev (23 minutter siden):

Bestilte selv hos Netonnet kl 1037. Har dog ikke fått bekreftelse på levering enda. 😬

Jeg fikk bekreftelse kl 13:20. bestillingen min var 10:36. 
Kollega bestilte 10:38 og har ikke fått bekreftelse. Altfor spennende dette.

anon1408 skrev (14 minutter siden):

Nei. Fikk ordebekreftelse på mail 10:39, men de har bekreftet at jeg var for sen ute. De har ikke flere igjen.

Ble ordren din kansellert altså?

Stimann skrev (På 8.2.2021 den 23.51):

Må bli medlem av kundeklubben og legge inn telefonnummeret ditt for å få en kode slik at medlemskapet blir aktivert. :)

EDIT: Var visst e-post, etter at jeg sjekket igjen. Så i teorien kan én person lage mange e-postadresser...

EDIT 2: Vi får krysse fingrene for at Elkjøp gjør at telefonnummeret må godkjennes for at et lodd i trekningen skal bli aktivert.

Quakecry skrev (9 minutter siden):

Det sier bare de som ikke har fått tak i en maskin enda. Jeg har sikkert 300+ timer på min PS5 allerede. Den er mye mer stillegående enn PS4. Håndkontrolleren er bedre. Spider-Man ser helt nydelig ut. I tillegg kjører flere PS4-titler bedre på PS5 og har i tillegg ny funksjonalitet. Jeg spiller en del Fortnite og FIFA og der er det markante forskjeller. 4K 120fps er digg.

• Like 7