Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
8 minutes ago, Ape4848 said:

Fikk mail nå, håper det ikke blir kansellert, var utrolig rask, tok meg kanskje 15sec å  kjøpe

Det er tull at man må være en magiken for å kjøpe varer nå i disse tid.

Skjenner hvorfor det blir anarkisme i Holland nå, de kunne heller ikke få takk i PS5.

Endret av KryssN
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teamsmøte blokkerte denne droppen. Hørte i bakgrunnen at denne tråden gikk bananas, men kunne ikke bytte vindu. Jaja, får håpe Elkjøp får inn et parti i morgen da

• Liker 2
Skrevet

Noooo! Satt i møte første gang og lunsj andre gang! 🤦🏼‍♂️

Grattis til alle som fikk tak i! Håper noen andre får inn i dag/morgen også.

Skrevet (endret)
3 minutes ago, KryssN said:

Det er tull at man må være en magiken for å kjøpe varer nå i disse tid.

Det er jeg enig i, har selv prøvd å skaffe PS5 siden desember og har blitt fucked i hver eneste drop, var bare super klar nå og heldig, men tror liksom ikke helt på det til jeg har fått sporingsnummer.

Endret av Ape4848
  • Liker 5
Skrevet
Mountain skrev (1 minutt siden):

Min står som Levert... men har kun fått ordrebekreftelse. Håper inderlig det ikke er noe kødd. 😛

min står som "Mottatt"... Argh..... 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Jeg hørte distill-plinget fra PCen mens jeg satt på dass, lynte gjennom sitene på mobilen, fikk opp «legg til i handlekurven» på netonnet, autoutfyll på alle feltene, vipps betaling. Er sikker på at det hele tok under 60sek. De kunne sikkert laget en ny «Gone in sixty seconds»-film om disse droppene til slutt. *sukk.

edit: ja, jeg fikk bestilt den

Endret av NL84
  • Liker 5
Skrevet

Var så ufattelig nært på slippet kl 11. Hadde fått lagt inn alt sammen, men i det jeg skulle bekrefte handelen kom det opp "vi er desverre fri for varen på lager". Andre gangen dette skjer, skjedde også release.. alle gode ting er 3?

Skrevet
Just now, MrMarbles said:

Hva for levering valgte du? Tok prioritert her. Og min står allerede som Levert.

Jeg valgte også prioritert, og har fortsatt mottatt.. Når mottok du ordrebekreftelsen din?

Skrevet (endret)
MrMarbles skrev (2 minutter siden):

Hva for levering valgte du? Tok prioritert her. Og min står allerede som Levert.

Prioritet. ikke hjemlevering. men 69kr for prioritet. ikke 0kr for gratis.

139990732_Skjermbilde2021-01-28124432.png.c7040322c1b2ec8551c89438ca2a557a.png

Endret av Megaoctane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...