Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Har liggende inne ordre hos cdon og dustin, men ingen aning når jeg kan forvente levering på noen av de. Men noen før mars tenker jeg desverre er utlukket. Fikk tak i en Xbox series X så litt "nextgen" feeling har jeg da fått. Men, håper jo at for hver av dere andre som får sine så rykker andre frem i køen :)

Forøvrig hyggelig å lese innlegget til Tor lengre opp på siden. 

• Like 1

DeviantFractal skrev (2 timer siden):

Det kan faktisk se ut til ar det blir PS5 på oss begge i dag. Både litt frustrerende og litt hyggelig med manglende oppdateringer underveis i appen 😅

Håper jeg kan joine dere med levering i dag, og at jeg kan le av manglende oppdateringer underveis i ettertid 🤞 Men blir lukter neste uke på meg lang vei. Fortsatt «Under behandling» på mine sider hos Coop. 

listen skrev (9 timer siden):

Dere som fikk bestilt på Coop igår: Hva er status på deres bestilling, og hvilken versjon/levering valgte dere?

Jeg bestilte med diskdrev og levering til Coop Obs-butikk. Har status «Til behandling». Beløp fortsatt reservert på konto. 

Jeg har nøyaktig samme bestilling som deg, og med akkurat samme status.

• Like 1

Stor takk til denne tråden som gjorde at jeg fikk snappet opp en fra CDON. Nå ser jeg frem til å se fjeset til guttungen på julaften :D

623.jpg

Edited by Lajdden
  • Like 8

Hvis det skjer - så er det nok rundt den tiden jeg er i møte 😅

De har vel fjernet siden helt. noe som er mer vanlig når de ikke har noe å selge. hvis produktsiden kommer opp igjen, da er det håp.

Edited by Megaoctane

3 minutes ago, Sfinxer said:

Kan det være at Coop slipper noen flere i dag? Så jo samme mønster på onsdag eller når det var. 

På onsdag la de ut annonsen enda tidligere på morgenkvisten, de tok den ikke vekk. Tror de er tomme for nå.

Megaoctane skrev (9 timer siden):

frustrasjonen bygger seg dessverre opp. Her i huset har barna spart opp til PS4, men jeg har ikke klart å få tak i en enda. Satt sist og fulgte med helt til klokka 14. så måtte jeg i arbeidsmøte, og akkurat da åpnet Coop for bestillinger. Typisk....

Hvordan er det mulig å ennå ikke ha fått tak i PS4? 

ITtraktor skrev (7 minutter siden):

Hvordan er det mulig å ennå ikke ha fått tak i PS4? 

Kaaaaaan det tenkes at ITtraktor mente PS5? Bare en anelse jeg har..

• Innsiktsfullt 3

Retroman skrev (1 minutt siden):

Kaaaaaan det tenkes at ITtraktor mente PS5? Bare en anelse jeg har..

ITraktor, altså meg? Nei, det kan ikke tenkes. Det vet jeg med sikkerhet!

Edited by ITtraktor

V8Climber skrev (3 minutter siden):

Stått opp på det kverulerende beinet i dag du..

Nei, har ikke stått opp ennå.

Edited by ITtraktor
  • Like 2