Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
listen skrev (4 minutter siden):

Dere som fikk bestilt på Coop igår: Hva er status på deres bestilling, og hvilken versjon/levering valgte dere?

Jeg bestilte med diskdrev og levering til Coop Obs-butikk. Har status «Til behandling». Beløp fortsatt reservert på konto. 

Bestilte digital, med faktura og levering til pick-up-point. Konsollen ble plukket opp av PostNord 22:40 i går, men etter det har det ikke skjedd all verden.

Appen mente først at pakken skulle bli levert i morgen, men det har endret seg til 21.12 i dag. På nettsiden står det fortsatt 18.12. Siden det tilsynelatende ikke har skjedd noe etter pakken kom inn på terminal i natt, regner jeg med å få den til uka.

936EC34E-C6F8-4D1B-AAED-FB191B07080C.jpeg

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
listen skrev (1 time siden):

Dere som fikk bestilt på Coop igår: Hva er status på deres bestilling, og hvilken versjon/levering valgte dere?

Jeg bestilte med diskdrev og levering til Coop Obs-butikk. Har status «Til behandling». Beløp fortsatt reservert på konto. 

Bestilte med disk. Har blitt levert til Oslo terminalen, og Inn på utgående enhet idag kl 16:00, og står at varene er under transport.

Lenke til kommentar
listen skrev (1 time siden):

Dere som fikk bestilt på Coop igår: Hva er status på deres bestilling, og hvilken versjon/levering valgte dere?

Jeg bestilte med diskdrev og levering til Coop Obs-butikk. Har status «Til behandling». Beløp fortsatt reservert på konto. 

Fikk mail for ca 30 minutter siden om at ordren jeg bestilte pakkes og sendes butikk. Er jeg heldig så får kompisen min en fin helg. Disc edition

Endret av Retroman
Lenke til kommentar

Hyggelig å lese om forum medlemmer som viser omtanke. Det har vært mye negativitet og frustrasjon i tråden her og jeg er nok medskyldig. 

frustrasjonen bygger seg dessverre opp. Her i huset har barna spart opp til PS4, men jeg har ikke klart å få tak i en enda. Satt sist og fulgte med helt til klokka 14. så måtte jeg i arbeidsmøte, og akkurat da åpnet Coop for bestillinger. Typisk....

Da er det faktisk litt overraskende og irriterende å lese om folk som kjøper sin 2. eller 3. PS5 for "venner og familie", som selv ikke er interessert nok til å bruke tid og krefter på å kjøpe den selv....

det var nattas rant... får glede oss over andre ting isteden: helse, familie, venner, jobb, juleferie og diskusjon.no  🎅🎄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (7 timer siden):

Min er tilsynelatende komt lengre. Registrert som utgående fra Oslo terminalen. Også forventet leveringstid 18.12.

Det kan faktisk se ut til ar det blir PS5 på oss begge i dag. Både litt frustrerende og litt hyggelig med manglende oppdateringer underveis i appen 😅

 

B4C87DD5-D12F-431F-965E-3BB1A43E45CF.jpeg

Endret av DeviantFractal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Megaoctane skrev (4 timer siden):

Hyggelig å lese om forum medlemmer som viser omtanke. Det har vært mye negativitet og frustrasjon i tråden her og jeg er nok medskyldig. 

frustrasjonen bygger seg dessverre opp. Her i huset har barna spart opp til PS4, men jeg har ikke klart å få tak i en enda. Satt sist og fulgte med helt til klokka 14. så måtte jeg i arbeidsmøte, og akkurat da åpnet Coop for bestillinger. Typisk....

Da er det faktisk litt overraskende og irriterende å lese om folk som kjøper sin 2. eller 3. PS5 for "venner og familie", som selv ikke er interessert nok til å bruke tid og krefter på å kjøpe den selv....

det var nattas rant... får glede oss over andre ting isteden: helse, familie, venner, jobb, juleferie og diskusjon.no  🎅🎄

Føler med deg, helt samme situasjon her 😒

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...