Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer det en større sending til Norge, så vil finn haiene slite stort med å selge PS5 til butikkpris. Da må de plutselig begynne å selge med tap. Gleder meg til det :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Får se. hittil har prisene sunket mye. Det er tydelig at ikke så mange hittil har giddet å gi 13k for maskinen. Nå senest for en times tid siden poppet det opp annonser med budpris på 9k med buyout på 10k - ser ikke ut til at de som selger får dette en gang..

Spørs om etterspørselen kommer til å stige nærmere jul. De som har vært desperate etter en konsoll har nok enten innfunnet seg med at de må vente, eller så har de allerede kjøpt.

Endret av Retroman
  • Liker 2
Skrevet
aomt skrev (4 minutter siden):

Kommer det en større sending til Norge, så vil finn haiene slite stort med å selge PS5 til butikkpris. Da må de plutselig begynne å selge med tap. Gleder meg til det :)

Med mindre dette skjer igjen😏

712CF7F6-C086-4EE8-9BDC-F596B9DECB16.png

Skrevet (endret)
Balthier35 skrev (17 minutter siden):

Finn haiene har nok dessverre et marked fra 20-29. desember. Sikkert mange som er desperate rett før jul, og i romjula.

Et synkende marked. Folk er klar over at om ein kjøper i morgen, får dei kanskje ikkje varen før etter jul/romjul. Om ein kjøper i romjula, får ein ikkje varen før til neste år. 

Endret av Pallehysa
Skrevet
16 minutes ago, aomt said:

Stemmer ikke helt

åpent kjøp opptil 50 dager

de kan fint levere/sende tilbake

Spørs butikken, men butikk som elkjøp feks har 50 dagers retur

så de taper ikke noe på det

Skrevet (endret)

Kjøpt på Coop!

(Normalt kan du hente varene etter 2-4 dager. Grunnet stor pågang må det forventes noe lengre ledetid.)
Endret av warvik
Skrevet
Foliz123 skrev (1 minutt siden):

Pengene mine er trekt fra konto, men har ikke fått ordrebekreftelse. Er dette normalt?

Ingen bekreftelse på mail her heller enda...

Skrevet
listen skrev (Akkurat nå):

aiaiai, fikk bestilt på Coop Obs. Pengene reservert på kortet.... krysser fingrene

Same,  men får man noen form for ordrebekreftelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...