Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

raexon skrev (1 minutt siden):

hos meg er det 30 timer men jeg mistenker at butikken er flaskehalsen oppi alt dette, var innom der igår og da hadde de flere bur som de ikke hadde skannet inn.

Ugh, så irriterende. Forståelig, men fryktelig irriterende å vite at den ligger der..

ilalo skrev (Akkurat nå):

feil, cdon har levering før 22 desember om jeg ikke husker feil 
De hadde salg i går og da snakker vi ikke om 2021 release edition 

Er jo akkurat det jeg sier, igår slapp de et veldig begrenset parti med digital som var på lager og sendes umiddelbart. Men oss som bestilte på onsdag vi bestilte kun for februar levering.

10 minutes ago, SchwightDrute said:

Ordrestatus hos PostNord har vært "Forsendelsen er på vei til utleveringsstedet." i over 40 timer nå. Hvordan kan det ta så lang tid å kjøre fra utleveringsterminal til butikk i samme by? Eller er det bare at butikken ikke har registrert pakken?

Antagelig er butikkene så stappfulle av pakker akkurat nå at de ikke har kapasitet til å scanne nyankomne pakker. Mulig de ikke har plass til dem i lokalet engang. Så du får løpe rundt i nabolaget og be folk hente pakkene sine... 

• Like 1

MrCradock skrev (4 minutter siden):

Da har jeg fått sporingsnummer fra Elkjøp :) Bestilte 10:29 i går.

Heldig du 🙂 Jeg bestilte 10:21. Har ikke fått sporingsnummer enda. 

Loek1 skrev (4 minutter siden):

Takk!! Hadde det i handlekurven for noen dager siden, men ble for sein.

Distill sviktet meg på denne, men tråden leverer.

Hyggelig å kunne hjelpe. I følge hjemmesiden var det bare 1-2 på lager, så krysser fingrene for at du fikk kjøpt (jeg skulle ikke ha). Mottok forøvrig varslet fra distill 😛

• Like 1

DeviantFractal skrev (49 minutter siden):

Skulle egentlig bestille, men utålmodigheten gjorde at jeg allerede har kjøpt Arctis 7p

Edited by mandodiao

24 minutes ago, DeviantFractal said:

Hyggelig å kunne hjelpe. I følge hjemmesiden var det bare 1-2 på lager, så krysser fingrene for at du fikk kjøpt (jeg skulle ikke ha). Mottok forøvrig varslet fra distill 😛

Fikk ordrebekreftelse så da satser vi på at det ordner seg.

• Like 1

ho123 skrev (2 minutter siden):

Tror du det blir lagt ut noen idag?

Man kan tro og håpe så mye man vil, men det er det ingen andre enn Elkjøp som vet. Mulig de har et slipp til i dag, men mulig de også ikke får inn nye på en liten stund.