Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Jarned skrev (Akkurat nå):

Netonnet har vell forsatt ein del bestillinger frå 19/10 som ikkje er levert

Ja det stemmer nok. Jeg har en bestilling inne hos DH, men ikke hørt noe..

Jeg fikk lagt inn en bestilling fra Power nå nettopp (diskversjon), og kan bekrefte at jeg ikke er en bot. Har mange faner oppe fra hver butikk jeg driver på med å refreshe av og til. Må ha hatt flaks!

• Like 1

Fikk bestilt m/disk hos POWER kl. 14:22.

Klarte å legge en i handlekurven via linken for PS5+Spider-Man rundt kl. 14:15, men støtte på samme problem som den 19. nov med at jeg ikke fikk velge leveringsmetode, og var derfor igjen låst fast. 

Kontaktet support på chat for å snoke litt i om de faktisk skulle ha slipp. Han sa først at det ikke var mulig å bestille fordi de ikke har den. Så gikk jeg tilbake i kassa, hvor jeg til min store overraskelse får tastet inn postnummer og gå videre. Har aldri tastet kortnummeret mitt så raskt før...

Jeg går deretter tilbake i chatten og sier jeg klarte å bestille. Han ber om ordrenummeret mitt, og bekrefter etter et halvt minutt at jeg «er en av de få heldige». 

Har fått ordrebekreftelse og kvittering på e-post med «estimert levering 22. des». 

• Like 3

FerskTorsk skrev (3 minutter siden):

Fikk bestilt m/disk hos POWER kl. 14:22.

Klarte å legge en i handlekurven via linken for PS5+Spider-Man rundt kl. 14:15, men støtte på samme problem som den 19. nov med at jeg ikke fikk velge leveringsmetode, og var derfor igjen låst fast. 

Kontaktet support på chat for å snoke litt i om de faktisk skulle ha slipp. Han sa først at det ikke var mulig å bestille fordi de ikke har den. Så gikk jeg tilbake i kassa, hvor jeg til min store overraskelse får tastet inn postnummer og gå videre. Har aldri tastet kortnummeret mitt så raskt før...

Jeg går deretter tilbake i chatten og sier jeg klarte å bestille. Han ber om ordrenummeret mitt, og bekrefter etter et halvt minutt at jeg «er en av de få heldige». 

Har fått ordrebekreftelse og kvittering på e-post med «estimert levering 22. des». 

Hviilken link var dette?

iblazeqt skrev (1 minutt siden):

Ber til høyere makter om at Cdon er like effektiv. 

Meg også! 😅😅😅 spammer med å restarte siden 

herre min hatt... vært borte i jobbmøte i 1 time... og så har jeg gått glipp av power og cdon. makan til idioti denne lanseringen skal ha!! Sony får glatt stryk av meg her.

Underkiller skrev (Akkurat nå):

Butikkene går bevisst inn for at man ikke skal gi ut info om at dem er for salg? Dem bare legges ut tilfeldig?

Virker slik ja.