Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
FritertFasan skrev (Akkurat nå):

Kan melde om at jeg fikk sendingsbekreftelse og sporingsnummer fra Elkjøp allerede nå.

Fra bestilling gjort i dag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spectre85 skrev (1 minutt siden):

+ NetonNet

+ DustinHome

Netonnet har vell forsatt ein del bestillinger frå 19/10 som ikkje er levert

• Liker 2
Skrevet
Jarned skrev (Akkurat nå):

Netonnet har vell forsatt ein del bestillinger frå 19/10 som ikkje er levert

Ja det stemmer nok. Jeg har en bestilling inne hos DH, men ikke hørt noe..

Skrevet

Jeg fikk lagt inn en bestilling fra Power nå nettopp (diskversjon), og kan bekrefte at jeg ikke er en bot. Har mange faner oppe fra hver butikk jeg driver på med å refreshe av og til. Må ha hatt flaks!

• Liker 1
Skrevet

Fikk bestilt m/disk hos POWER kl. 14:22.

Klarte å legge en i handlekurven via linken for PS5+Spider-Man rundt kl. 14:15, men støtte på samme problem som den 19. nov med at jeg ikke fikk velge leveringsmetode, og var derfor igjen låst fast. 

Kontaktet support på chat for å snoke litt i om de faktisk skulle ha slipp. Han sa først at det ikke var mulig å bestille fordi de ikke har den. Så gikk jeg tilbake i kassa, hvor jeg til min store overraskelse får tastet inn postnummer og gå videre. Har aldri tastet kortnummeret mitt så raskt før...

Jeg går deretter tilbake i chatten og sier jeg klarte å bestille. Han ber om ordrenummeret mitt, og bekrefter etter et halvt minutt at jeg «er en av de få heldige». 

Har fått ordrebekreftelse og kvittering på e-post med «estimert levering 22. des». 

• Liker 3
Skrevet
raexon skrev (2 minutter siden):

Da har jeg mottat sendings info på ps5 bestilt på elkjøp idag :D

Klokka bestilte du? Kanskje de blir sendt denne uken likevel da.

Skrevet
FerskTorsk skrev (3 minutter siden):

Fikk bestilt m/disk hos POWER kl. 14:22.

Klarte å legge en i handlekurven via linken for PS5+Spider-Man rundt kl. 14:15, men støtte på samme problem som den 19. nov med at jeg ikke fikk velge leveringsmetode, og var derfor igjen låst fast. 

Kontaktet support på chat for å snoke litt i om de faktisk skulle ha slipp. Han sa først at det ikke var mulig å bestille fordi de ikke har den. Så gikk jeg tilbake i kassa, hvor jeg til min store overraskelse får tastet inn postnummer og gå videre. Har aldri tastet kortnummeret mitt så raskt før...

Jeg går deretter tilbake i chatten og sier jeg klarte å bestille. Han ber om ordrenummeret mitt, og bekrefter etter et halvt minutt at jeg «er en av de få heldige». 

Har fått ordrebekreftelse og kvittering på e-post med «estimert levering 22. des». 

Hviilken link var dette?

Skrevet
ilalo skrev (2 minutter siden):

Da har elkjøp sendt melding om at ps5 er sendt :D 

WOW når Bestillte du? Har du fått estimert 15 eller 16 desember? 

Skrevet
iblazeqt skrev (1 minutt siden):

Ber til høyere makter om at Cdon er like effektiv. 

Meg også! 😅😅😅 spammer med å restarte siden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...