Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, Haajen said:

Hah, ringte kundeservice og fikk da beskjed om at pakken allerede var sendt og at den sannsynligvis lå på postkontoret, men at pga "en avtale med xbox" hadde ikke Elkjøp lov til å sende ut sporingsnummer før i dag. 

Bare oppspinn med andre ord. 

Bare vas, skjønner ikke hvorfor de sier noe sånt en gang når det ikke stemmer...

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Megaoctane said:

Vel - håper han snur ihvertfall!

delivery.png

Jeg har utrolig dårlig erfaring med UPS. Det er en del år siden hvor jeg skulle få en pakke levert av UPS, de påsto gang på gang at de hadde vært hjemme hos meg men at det ikke var noen hjemme. Tror de "prøvde" 3-4 ganger iløpet av en uke, men de hadde aldri vært der, noe jeg også hadde video bevis på, så det var bare oppspinn. Det var ikke før jeg på et eller annet vis klarte å finne navn og telefon nummer til sjefen i UPS Norge(Hvis jeg husker rett) og truet med å kontakte han direkte at jeg plutselig fikk en telefon fra en eller annen leder et sted med en beklagelse og pakken plutselig dukket opp hjemme dagen etterpå.

Lenke til kommentar
13 minutes ago, Mookie said:

Noen som har erfaringer med Power? Forhåndsbestilte 22.09. Ikke fått noen info på mail eller sms. På ordrebekreftelsen står det ingenting om levering. Siste gang jeg handler noensomhelst på Power!!!

Ringte i dag tidlig, fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn like mange konsoller som de ble lovet, og at de venter på ny leveringsdato fra leverandøren. Det hørtes veldig artig ut.

Prøvde på chat også, der fikk jeg en annen beskjed: at leveransen ikke var ankommet lageret enda. Det kan vel forsåvidt stemme, siden alt av tilbehør heller ikke står som ankommet lager på nettsiden dems (Series S, play&charge, ny kontroller, ...). Eneste Power-avdelingen som har noe allerede ser ut til å være Sverige. Så det kan hende vi bare må smøre oss med tålmodighet i et par dager til, slik at de får sendt konsollene våre fra svensk hovedlager til norsk distribusjon.

Uansett fryktelig dårlig stil å ikke kommunisere noe som helst når ting drar ut over forventet/forespeilet leveringsdato.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Steve0 said:

Ringte i dag tidlig, fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn like mange konsoller som de ble lovet, og at de venter på ny leveringsdato fra leverandøren. Det hørtes veldig artig ut.

Prøvde på chat også, der fikk jeg en annen beskjed: at leveransen ikke var ankommet lageret enda. Det kan vel forsåvidt stemme, siden alt av tilbehør heller ikke står som ankommet lager på nettsiden dems (Series S, play&charge, ny kontroller, ...). Eneste Power-avdelingen som har noe allerede ser ut til å være Sverige. Så det kan hende vi bare må smøre oss med tålmodighet i et par dager til, slik at de får sendt konsollene våre fra svensk hovedlager til norsk distribusjon.

Uansett fryktelig dårlig stil å ikke kommunisere noe som helst når ting drar ut over forventet/forespeilet leveringsdato.

Fikk også samme beskjed. Men de sa også til meg at ingen hadde fått i Norge. Enig med deg at det er en helt elendig kundeservice. Dette skulle vi fått informasjon om i god tid før lansering. Mtp fadesen med Komplett og forhåndbestillinger av PS5 skulle man tro bransjen var livredde for slikt. Ekstremt skuffa :(

Lenke til kommentar

Selvom boksen ankom terminalen i Oslo idag tidlig men forventet leveringsdato 11.11 tviler jeg på at dem greier det. AC valhalla ankom terminalen natt til igår men forventet leveringsdag 9.11. Den er forsatt på terminalen til sortering.... Pakke fra Telia ankom terminalen fredag, forsatt til sortering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...