Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Merkelig at Elkjøp ikke gir de ansatte på kundeservice instruksjoner eller føringer om hvordan de skal svare kunder som etterlyser ordren sin. Her virker det helt tilfeldig hva man får servert som unnskyldninger for at pakken ikke ligger på postkontoret på release. Utrolig uprofesjonelt fra en så stor bedrift. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, ja, dette er mer slurvete enn jeg først hadde antatt. Kommunikasjonen med elkjøp (og microsoft) har vært fyldt med motsigelser og usannheter for min del. Det er leit at det skal være så forbanna vanskelig å bare gi klare og tydelige svar. Er det virkelig slik at de mener at det er bedre å fare med usannheter for å slippe motbør, og altså satse på at alt bare demper seg når folk har fått varen? Når det enn måtte være.. Det er ikke utenkelig at det er en taktikk som funker, men det er ikke en taktikk som gjør at kundene kommer flokkende tilbake neste gang, så vidt jeg kan forstå

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Overmann skrev (3 minutter siden):

Huff, ja, dette er mer slurvete enn jeg først hadde antatt. Kommunikasjonen med elkjøp (og microsoft) har vært fyldt med motsigelser og usannheter for min del. Det er leit at det skal være så forbanna vanskelig å bare gi klare og tydelige svar. Er det virkelig slik at de mener at det er bedre å fare med usannheter for å slippe motbør, og altså satse på at alt bare demper seg når folk har fått varen? Når det enn måtte være.. Det er ikke utenkelig at det er en taktikk som funker, men det er ikke en taktikk som gjør at kundene kommer flokkende tilbake neste gang, så vidt jeg kan forstå

 

Enig. Jeg har tolerert mye direkte feilinformasjon og dårlig informasjon, men ser jo nå at dette er rot fra ende til annen, ikke bare fra aktørene. Det som provoserer meg mer enn selve rotet og feilinformasjonen er å se at mange av de som har fått sin (og sikkert sine i noen tilfeller) allerede legger de ut til skampriser på Finn, nok enheter til å dekke ordren til de fleste her inne som faktisk har gledet seg og skal bruke maskinen 🙄

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (12 minutter siden):

Til dere som har fått maskin fra Elkjøp. Bestilte dere med prioritert levering til 69 kr?

Regner med ingen som får via posten fra Elkjøp har fått enda?  De som har fått har sikkert bestilt med All Access og hentet fysist i butikk? Jeg bestilte med gratis frakt og min er i Oslo nå, for ventet levert i morgen i Trondheim.

Lenke til kommentar
Onkel Klo skrev (Akkurat nå):

Regner med ingen som får via posten fra Elkjøp har fått enda?  De som har fått har sikkert bestilt med All Access og hentet fysist i butikk? Jeg bestilte med gratis frakt og min er i Oslo nå, for ventet levert i morgen i Trondheim.

Så vidt jeg har fått med meg i tråden her så er det flere som har fått fra Elkjøp med Posten, eller som får i løpet av dagen...

Lenke til kommentar

Som forventet ble det ingen konsoll på release. Forventet levering Torsdag. Har i grunn ingenting å spille men blir litt prinsipp sak at jeg vil ha den på release. Rett og slett svakt av Elkjop.

 

Det at man er helt besatt at folk ikke skal få før release så blir det heller at majoriteten sitter uten konsoll på release er svakt.

Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar

sjekket på nett nå.

"We missed you. We are taking your package to a local UPS Access Point™."

For noen tullinger. jeg har ringeklokke med video overvåking, ingen har vært i nærheten.

ringte kundeservice. kom til noen engelsktalende folk. De begynte med "ser ut som vi har forsøkt..."

Fortalte henne at jeg har videovervåking ute, og ingen har vært i nærheten, at jeg nekter å dra ned å plukke opp en pakke som jeg har betalt for å få levert på døra. Be sjåføren snu, og komme tilbake. 

Hun skulle forsøke å re-route sjåføren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...