Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

19 minutes ago, Mookie said:

Bestilte fra Power 22.09 kl 11:00

Fra Power sin kundeservice:

Da har jeg undersøkt din ordre med logistikkontoret. Vi har dessverre ingen bekreftet dato på når vi får inn flere Xbox Series X. Vi avventer ytterligere informasjon fra Microsoft og formidler dette så fort det mottas. Beklager at du ikke ble informert om dette. Dersom du ønsker å kansellere din ordre er det selvfølgelig noe jeg kan hjelpe deg med.

Makan til svindelselskap!!!! Virker ikke som om Power har filla peiling på hva de driver med! Skjønner ikke at det kan være lov å ta betalt og ikke ha noen plan på hvordan de skal levere ut til kunder eller vite om de har fått tak i x antall bokser før de tar imot bestillinger. Såfremt jeg har fått med meg er det INGEN som har fått levert ut Xbox Series X fra Power....

Kan noen vennligst bekrefte eller avkrefte?

Dafuq? Jeg satt også med intrykket om at det var ingen som hadde fått fra Power enn så lenge, men dette svaret peker jo i andre retningen. Om det er sant (veldig usikker gitt hvor forskjellige de svarene har vært ila dagen) er dette jo helt latterlig dårlig service. Luktes kanskje som om noen ansatte fikk snike i køen i etterkant. De vet veldig godt at vi ikke har noe alternativ sted å handle fra (denne gangen...).

Jeg skulle uansett en tur ut i dag, tenkte å dra innom butikken der jeg skulle hente konsollen og høre om noen av ansatte hadde sett noen xbox'er der i dag.

Gitt at de heller ikke viser noen stock på Series S velger jeg fortsatt å tro at de bare ikke har fått dem distribuert fra konsernlageret enda, og at lokal kundeservice ikke har den informasjonen. Uansett siste gang jeg bestiller noe  hos Power.

Endret av Steve0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
It's always sunny in Philadelphia skrev (11 minutter siden):

Ok, gikk nå inn på kvitteringen min og der står det bekreftet lagerdato 3.11.2020, postpakke prioritert 1-4 dager fra lagerdato. Så skulle ikke jeg allerede ha fått konsollen for minst 3 dager siden?

Ang dette med prioritert pakke, ser du skriver i en annen tråd:. 

Sitat

Slik jeg har forstått det, så har flere med gratis frakt allerede fått den. I tillegg bestilte jeg mens klokka var fortsatt 09.00. Bare trykka meg rett gjennom uten å se engang etter gratis frakt, tilfelle den ble fort utsolgt som den ble i de fleste andre land det første minuttet.

Lurer på om du er inne på noe der? Dere som har mottatt pakke fra Elkjøp, bestilte dere med gratis frakt? 

Selv har jeg også prioritert, men har hørt null og niks annet enn bortforklaringer fra Elkjøps kundeservice. 

Lenke til kommentar
FreeMan skrev (4 minutter siden):

Føler med deg. 
Fikk nå melding om at det ligger en stor pakke i butikken som roper på meg.

Lykke til videre 😊

Takk, tar det med fatning. Og fortsatt mulig at UPS tar seg en tur med den som er på vei fra Microsoft. Hvis sjåføren er i humør da og vil kjøre  litt utafor sentrum :). Det er egentlig er irritasjon over manglende informasjon og villedende informasjon fra Elkjøp som er greia. Joda, gleder meg til nye Xbox. Er ikke det. Men men,. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilt 22.09.2020.  Kl 0907 kom ordrebekreftelse.

Prioritert postpakke 69.-

Fikk epost,sms og varsel i posten sin app igår om forhåndsmeldt  pakke.

Fulgt sporing og fikk beskjed nå om at den Kan hentes på postkontoret.

Det tragiske/komiske oppi dette er at jeg har flyttet etter og ha bestilt.

Ringt kundeservice to ganger tidligere for og forsikre meg om at pakken sendes til ny adresse/pib.For det er gammel adresse som kommer opp på Elkjøp sin nettside.

Gjett hvor pakken havnet nå?..

Kan ikke annet enn og le av det.. 

Lenke til kommentar
oizann skrev (1 minutt siden):

Bestilt 22.09.2020.  Kl 0907 kom ordrebekreftelse.

Prioritert postpakke 69.-

Fikk epost,sms og varsel i posten sin app igår om forhåndsmeldt  pakke.

Fulgt sporing og fikk beskjed nå om at den Kan hentes på postkontoret.

Det tragiske/komiske oppi dette er at jeg har flyttet etter og ha bestilt.

Ringt kundeservice to ganger tidligere for og forsikre meg om at pakken sendes til ny adresse/pib.For det er gammel adresse som kommer opp på Elkjøp sin nettside.

Gjett hvor pakken havnet nå?..

Kan ikke annet enn og le av det.. 

Du skulle vel ha oppdatert person opplysningene dine på profilen din på Elkjøp. Er vel mere din egen feil 

Lenke til kommentar

Fikk endelig svar etter 22 min ventetid (Fra en svenske som vanlig når man ringer til Elkjøp :P) Selvom jeg hadde prioritert post og handlet etter 1 min så kunne de ikke behandle pakken slik at de sendtes først. Her var det visst bare at de sendte noen omgangen (altså enten var du heldig og din var i den første puljen eller så ble det i en av de senere puljene) uansett når man bestilte så lenge man kjøpte før det var utsolgt. 

Må si at det er på grensa til svindel hos Elkjøp. Hvorfor har de lov å ta ekstra for prioritert pakke når den ikke blir prioritert?

Hun jeg snakket med sa at enten blir den sendt i kveld eller så vil hun tro at den blir sendt i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ordrebekreftelse fra Elkjøp kl 09.02 den 22. Sept. Ikke hørt et pip siden det.

Ringte dem nå og de sa den ikke var sendt ennå. Hun visste ikke, sa det kunne jo hende den ble sendt i kveld.
 

Jeg forventet at sendte konsollene ut i rekkefølgen de var bestilt, spesielt da man til og med allerede har betalt for varen.

Rett og slett urettferdig og dårlig forretningsskikk. Jeg klarer alltids vente et par dager til, men prinsipielt var dette helt elendig av Elkjøp. 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, samco said:

Du skulle vel ha oppdatert person opplysningene dine på profilen din på Elkjøp. Er vel mere din egen feil 

Det har jeg selvfølgelig gjort. Derfor jeg ringte kundeservice flere ganger også og fikk dem til og bekrefte... 
 

Jeg kunne endre adresse på profilen,logge ut,når jeg logget inn igjen var det gammel adresse... 
Da sa hun at adressen var iallfall endret spesifikt for den ordren uavhengig av hva som stod på mine opplysninger.. 

Lenke til kommentar
oizann skrev (8 minutter siden):

Det har jeg selvfølgelig gjort. Derfor jeg ringte kundeservice flere ganger også og fikk dem til og bekrefte... 
 

Jeg kunne endre adresse på profilen,logge ut,når jeg logget inn igjen var det gammel adresse... 
Da sa hun at adressen var iallfall endret spesifikt for den ordren uavhengig av hva som stod på mine opplysninger.. 

Outch ... hva skjer nå må du dra å hente boxen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...