Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Raul07 skrev (3 minutter siden):

Kall meg gjerne dritt sek men ringte Elkjop nå og gav navn på kundeservice som sa at denne var allerede på de lokale post i butikk allerede i går. Sånn kan man ikke holde på og det er lovt heller å si eller skrive det hun gjorde. Kan godt være det er samme person som har skrevet dette til de andre i tråden som også sa de hadde fått denne beskjeden 

Hva sa dem da? Personen som skrev det til meg heter Erza om jeg ikke husker feil. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makan til antiklimaks av en dag.

Når jeg forhånsdsbestiller et produkt 6 måneder i forveien så forventer jeg å få produktet på lanseringsdagen. Forstår at ting kan gå skeis med Covid, men disse boksene har vært på lager i dagevis, og de prioriterer å unngå Microsoft sin vrede fremfor å få produktet ut til kundene i tide.

Som sikkert er fornuftig av dem, men som gjør meg forbanna skuffet.

Lenke til kommentar

Konfronterte kundeservice hos Elkjøp med flere av svarene vi har fått her de siste dagene. Fikk til svar at alt jeg hadde hørt var feil og at de hadde fått klar beskjed om at alle konsoller skulle sendes ut tidligst 10.11 og at jeg skulle ha maskinen innen fredag. Dette til tross for at jeg bestilte samme øyeblikk som den ble lagt ut og betalte ekstra for rask levering. Likevel, jeg får min maskin innen fredag, mens andre som har bestilt etter meg har allerede fått maskinen, hentet den og lagt den ut på Finn.

De har jo hatt pengene mine i snart 2 mnd. Skulle krevd dagsbøter frem til jeg får konsollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hos elkjøp er det 100+ series S på nettlager og på lager i 105 butikker. Lurer på om det er stor forskjell i leveransen, eller om bare forskjellen i etterspørsel er så stor.

Tusle bort og kjøpe en S, eller smøre seg med litt tålmodighet og vente på X-en, som jeg ikke aner når kommer? Får vel være tålmodig :D

Lenke til kommentar
Megaoctane skrev (2 minutter siden):

da fikk jeg pakken fra UPS for 40 min siden. konsollen har oppdatert seg og kontrolleren har oppdatert seg. nå venter jeg på at spillene overføres fra gamle xbox til nye.

Så bra, så UPS snudde og kom allikevel? Bor du langt fra Oslo? Min har vært på tur siden 0742 - ut for levering. men ingen oppdatering etter det

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (19 minutter siden):

Kall meg gjerne dritt sek men ringte Elkjop nå og gav navn på kundeservice som sa at denne var allerede på de lokale post i butikk allerede i går. Sånn kan man ikke holde på og det er lovt heller å si eller skrive det hun gjorde. Kan godt være det er samme person som har skrevet dette til de andre i tråden som også sa de hadde fått denne beskjeden 

Jeg gjorde det samme og fikk følgende svar:

"Nej det är sagt hela tiden att den kommer att sendas idag den 10/11 har du fått annan info så är detta fel, vi kommer att senda den idag och då får du ett mail med spår id. :)

Jag har inte tillgång till och se vilken plats i köen man har men det ska dom göras, men det kommer som sagt att sendas under dagen idag så du har den i slutet av uken."

Lenke til kommentar
25 minutes ago, Dr.Peedee said:

Grattis! Fikk du oppdatert status på elkjop.no og/eller sporingsnummer og at den var på vei først?

Yup, fikk melding sent i går kveld med oppdatering om at den var i Oslo rundt halv 8 i morges, og hentet den akkurat på posten nå. Status hos Elkjøp er at den er sendt og ikke reservert el.l.

Lenke til kommentar
Dr.Peedee skrev (Akkurat nå):

Så bra, så UPS snudde og kom allikevel? Bor du langt fra Oslo? Min har vært på tur siden 0742 - ut for levering. men ingen oppdatering etter det

Har dere også bestilt fra Microsoft? Har dere fått en annen type levering enn standard? Min står fortsatt i Tyskland, og står under standard levering.

Lenke til kommentar
Bottekott skrev (10 minutter siden):

Hos elkjøp er det 100+ series S på nettlager og på lager i 105 butikker. Lurer på om det er stor forskjell i leveransen, eller om bare forskjellen i etterspørsel er så stor.

Tusle bort og kjøpe en S, eller smøre seg med litt tålmodighet og vente på X-en, som jeg ikke aner når kommer? Får vel være tålmodig :D

Siklet greit på Xbox series s når jeg var innom den lokale sjappa. Det er jo den fineste av de nye konsollene, etter min smak. Men skal være sterk. Tror den ekstra poweren i series x blir viktigere senere i generasjonen... men fristende er den

Lenke til kommentar
Athelas skrev (1 minutt siden):

Har dere også bestilt fra Microsoft? Har dere fått en annen type levering enn standard? Min står fortsatt i Tyskland, og står under standard levering.

Ja, bestilte fra Microsoft. Så den gikk først fra Nederland, så til Tyskland, så til Sverige, og så Norge. Ute til levering nå.. og vært det en stund så redd sjåføren ikke gidder ta turen hit (som hendt tidligere).

UPS Express Saver heter transportalternativet

Lenke til kommentar
LarZen skrev (2 minutter siden):

Snakket med Elkjøp nå og denne meldingen flere har fått at konsollen er på posten uten noen sporings nummer er som vi regnet med bare tull. 

Han sjekket tråden her og kanskje vi får en oppdatering her også snart.

Min står fortsatt i Sverige 🤗

Skjønner ikke at det er lovlig idet heletatt, her lyver de til kunden rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...