Gå til innhold

Testet 17 «autopiloter» – Tesla slått av annen amerikaner


Anbefalte innlegg

Merko skrev (1 time siden):
oophus skrev (2 timer siden):

selge biler på falske påstander slik EM har gjort

Det har han ikke gjort så den saken kan vi legge død. Han sier ikke noe annet enn andre toppsjefer i andre selskaper.

https://elonmusk.today/

Merko skrev (1 time siden):
oophus skrev (2 timer siden):

i tillegg til leiebiler der kunder må ha det

Leiebiler koster ikke noe for tesla. Dette har de fra før av og leier ut sine egne Tesla biler 😊

Hvor mye tar en mekanikker? Tiden han må bruke for å erstatte utstyr gratis putter han bort ifra muligheten til å tjene penger for Tesla. 
Hva er grunnen til at bruktbiler koster mindre enn nye? Selvfølgelig koster det penger å skulle låne bort biler gratis for kunden. Dette er biler som ikke står tilgjengelig for å bli prøvekjørt av potensielle kunder, mens de påføres kilometre og havner nærmere service-kostnader. Normalt sett så skal disse selges før eller siden, og prisen de kan få for dem går selvfølgelig ned om man påfører dem haugevis av kilometere.  

 

Merko skrev (1 time siden):
oophus skrev (2 timer siden):

Fremdeles har jo ikke alle fått HW3

Nei flere som med vilje utsetter dette da de vil oppgradere til hw4 istedenfor. 

Det er også flere som vet at de får HW3 gratis og velger den først, så tar de HW4 senere siden den også er gratis. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oophus skrev (14 minutter siden):

Jeg vil gjerne at du finner frem sitater om du skal baksnakke folk uten å sitere dem inn, eller bruke @ funksjonen. Det må da være det minste folk kan forlange? 

Om du kaller det baksnakking at jeg nevner aliaset ditt på et åpent forum i en tråd du er svært aktiv i så får det så være, men jeg forsøkte med @ deretter navnet deres uten at jeg fikk opp, men dette var på mobil så mulig det var noe kluss der. La ikke noe mer energi i det. :) Beklager om du følte deg baksnakket. Skal forsnakke deg neste gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Merko skrev (13 minutter siden):

Om du kaller det baksnakking at jeg nevner aliaset ditt på et åpent forum i en tråd du er svært aktiv i så får det så være, men jeg forsøkte med @ deretter navnet deres uten at jeg fikk opp, men dette var på mobil så mulig det var noe kluss der. La ikke noe mer energi i det. :) Beklager om du følte deg baksnakket. Skal forsnakke deg neste gang.

Syntes du gjør en bra jobb. Viser virkelig hvem som teslas kunder. Stå på.

Så du forresten brennpunkt mandag?

Lenke til kommentar
Trestein skrev (Akkurat nå):

Syntes du gjør en bra jobb

Prøver så godt jeg kan, men godt du setter pris på det. Håper du lærer en ting eller tre av det slik at du også gjør en bedre jobb med dine innlegg fremover. Blir en kjedelig greie når man heletiden må motbevise alt du skriver. Akkurat denne quoten kan jo umulig motbevises, men sånn de andre. :) 

Trestein skrev (1 minutt siden):

Så du forresten brennpunkt mandag?

Nei det gjorde jeg ikke. Ser lite på tradisjonell TV. Var det noe interessant der du vil fortelle oss om? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Merko skrev (2 minutter siden):

Prøver så godt jeg kan, men godt du setter pris på det. Håper du lærer en ting eller tre av det slik at du også gjør en bedre jobb med dine innlegg fremover. Blir en kjedelig greie når man heletiden må motbevise alt du skriver. Akkurat denne quoten kan jo umulig motbevises, men sånn de andre. :) 

Nei det gjorde jeg ikke. Ser lite på tradisjonell TV. Var det noe interessant der du vil fortelle oss om? :) 

Jada jeg lære myye😀

Lenke til kommentar
Merko skrev (3 timer siden):
oophus skrev (3 timer siden):

Jeg vil gjerne at du finner frem sitater om du skal baksnakke folk uten å sitere dem inn, eller bruke @ funksjonen. Det må da være det minste folk kan forlange? 

Om du kaller det baksnakking at jeg nevner aliaset ditt på et åpent forum i en tråd du er svært aktiv i så får det så være, men jeg forsøkte med @ deretter navnet deres uten at jeg fikk opp, men dette var på mobil så mulig det var noe kluss der. La ikke noe mer energi i det. :) Beklager om du følte deg baksnakket. Skal forsnakke deg neste gang.

Hvor blir det av sitatene? Det er det minste jeg kan forlange at du finner frem når du skal komme med møkka-kasting. 

Lenke til kommentar
oophus skrev (37 minutter siden):

Hvor blir det av sitatene? Det er det minste jeg kan forlange at du finner frem når du skal komme med møkka-kasting.

Du snevrer stadig inn kravene, på samme måte som du heletiden skal omformulere innleggene jo mer de blir debunked.

Du skrev i ditt forrige innlegg at du ønsket sitat ELLER en @oophus som gjør at du får varsling (fungerer ikke på mobil), jeg forsøkte siste nevnt.

At du ber meg om å få igjennom alle innleggene dine er for mye å be om nå, beklager. Skal stoppe med 💩-kasting. 

Endret av Merko
  • Liker 3
Lenke til kommentar
oophus skrev (1 minutt siden):

Kom gjerne med sitater og eksempler på det du sier, når du først skal være så barnslig at du går til personangrep her inne. 

 

Personangrep faktisk. 

Tenker vi stopper diskusjonen nå, så lar det handle om det tråden egentlig handler om jeg. Du kan sende meg en PM om alt du lurer på så tar vi det derfra 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Merko skrev (2 minutter siden):

Personangrep faktisk. 

Tenker vi stopper diskusjonen nå, så lar det handle om det tråden egentlig handler om jeg. Du kan sende meg en PM om alt du lurer på så tar vi det derfra 👍

Fint, så fikk man på det rene at du ikke vil klare å finne det, og moderator får en enklere jobb. 

Lenke til kommentar
Merko skrev (9 minutter siden):

Er det noe å diskutere? Dersom det er tilfellet, så er det jo kjempebra. Jo tidligere teknologien kommer på banen jo bedre, eller hva? 😊

Ja det er interresant hvordan deres system virker. Hvilke kamera de bruker, lidar? Skiltgjennkjenning software? Har ikke funnet mye informasjon. 
 

Deres system er godkjent som første på nivå 3. Hadde vert artig å vite hvordan det virket.

Du som kan svare på alt man lurer på kan jo godt få forklare litt

 

Endret av Trestein
Lenke til kommentar
Merko skrev (8 minutter siden):

Ja blir spennende. 😊 

   Pc Lynet skrev (10 timer siden): 

Det at det er veiarbeid tyder på at det er autopiloten sin skyld

Ikke nødvendigvis. Kommer an på hvordan veien er lagt opp. Autopilot fungerer ikke på umerkede veier ol, så om veinettet er endret så tviler jeg på at det er autopilot, men vi får se når svarene kommet på bordet isteden for å slenge ut påstander bare fordi man misliker Tesla. 
 

Du viste jo grei innsikt her. Vet du hva det kreves for nivå 3

Feilen skyldes vel at veivesenets barrierer ligner litt for mye på en politibil

Lenke til kommentar
Trestein skrev (21 minutter siden):

Vet du hva det kreves for nivå 3

Ser ikke relevansen, dette var jo ikke noe level 3 kjøring. 

Skulle vi ikke diskutere Honda sin level 3?😊 Hvorfor må du dra inn Tesla (Selvom jeg visste at det ville skje etter 2-3 innlegg😂

Trestein skrev (23 minutter siden):

Feilen skyldes vel at veivesenets barrierer ligner litt for mye på en politibil

Okei 😊

Lenke til kommentar
Merko skrev (2 minutter siden):

Ser ikke relevansen, dette var jo ikke noe level 3 kjøring. 

Skulle vi ikke diskutere Honda sin level 3?😊 Hvorfor må du dra inn Tesla (Selvom jeg visste at det ville skje etter 2-3 innlegg😂

Okei 😊

Om du leser helt oppe står det hva tråen handler om. Testet 17autopiloter osv

Den handler om autopiloter og hva de ulike merkene klarer og at tesla var nummer 2

Det er faktisk relevant å vite forskjellen på level 1 2 og 3 når du deltar i en diskusjon om emnet

Å bare si at tesla er best i alt som har med autonomi å gjøre gir liten kunnskap og vitner kun om tro

Du burde sett det brennpunkt programmet

Det handlet om smitts venner men kunne like godt vert noen annens venner

Lenke til kommentar
Trestein skrev (17 minutter siden):

Om du leser helt oppe står det hva tråen handler om. Testet 17autopiloter osv

Vi kan jo gjerne diskutere Tesla igjen, var vare litt merkelig at du ville diskutere teknologien til Honda, så plutselig er det mer interessant å snakke om Tesla. Samme for meg hva det diskuteres så lenge det er on topic 😊

Trestein skrev (1 time siden):

Ja det er interresant hvordan deres system virker. Hvilke kamera de bruker, lidar? Skiltgjennkjenning software? Har ikke funnet mye informasjon.

Du får si ifra om du finner noe informasjon 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Merko skrev (9 timer siden):

Vi kan jo gjerne diskutere Tesla igjen, var vare litt merkelig at du ville diskutere teknologien til Honda, så plutselig er det mer interessant å snakke om Tesla. Samme for meg hva det diskuteres så lenge det er on topic 😊

Du får si ifra om du finner noe informasjon 😊

Vi snakker om biler som har assist systemer.Tesla er en av dem, mercedes en annen Audi en tredjeosv . Alle kan du risikere å møte på i en slik tråd. Honda er det første i verden der myndighetene har gitt lov til å la bilen ta over mens du ser video. 
 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...