Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg hvorfor min bekreftede 5950X ble flyttet fra 9. november til 2. desember.
https://www.komplett.no/product/1171762/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/komplett-ultimate-ryzen-gaming-pc

Salg til 52k har nok forårsaket en omprioritering her...

Ja og disse
https://www.komplett.no/product/1172351/datautstyr/pc-komponenter/pc-i-deleroppgradering/oppgradering/oppgraderingspakke-ryzen-9-5950x

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, TemporalFracture said:

Samme her.

Og her. Veldig irriterende at de lister den som på lager i en hel dag før de endrer det igjen. Nå har jeg bestilt andre ting til byggingen som jeg da heller kunne ventet med til Black Week. Synes også at de godt kunne sendt en epost for å forklare hva som hadde skjedd.

Blir lenge til jeg handler på Proshop igjen. Med mindre de har det jeg trenger på lager og ingen andre har det. Eller at de er billigst. Bortsett fra det er jeg veldig prinsippfast :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Smack332 said:

Blir lenge til jeg handler på Proshop igjen. Med mindre de har det jeg trenger på lager og ingen andre har det. Eller at de er billigst. Bortsett fra det er jeg veldig prinsippfast :D

Komplett har ikke vært særlig bedre i denne runden. Hadde grønn firkant med 9. nov helt til slutten av dagen i dag så ble det endret til 2. des litt etter de la ut ferdigbygg med CPUen jeg bestilte.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (2 timer siden):

Kan en kjøpe et av disse oppgraderingskittene, plukke ut CPU og returnere resten? Eller må en da returnere alt for å få hevet kjøpet?

Skal tro hvor mange av CPU'ene de la til side for slike pakker og ferdigbygde pcer?

Lenke til kommentar

5950X her. Haster ikke så veldig mye, bestilte ikke fra Komplett før 15:16.

Har per nå 2. desember som leveringstidspunkt.

At prosessorer ender opp i COVID-karantene er selvsagt bullshit fra Komplett. Er det noen som har bestilt fra Komplett som har det Farcry 6-opplegget i ordrelisten?

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...