Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
G skrev (15 minutter siden):

Min ordre ble stående på 2. des enn så lenge i dag (ingen endring) ordre 382039xx

Forsøker å holde dette innlegget ajour så godt jeg kan. Men om ingen modell 5n00x oppgis så føres det ikke opp der.

 

Legg meg gjerne til! :)
Komplett - 5900x - 382033xx - 15:03 - Komplett Mastercard - har stått 2. Desember hele veien her.

Endret av MikeDaUnicorn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komplett - 5900x - 382037xx - 15:05 - står 2. desember med meg også.... Trykker F5 rett som det er,  men ser ikke ut til å hjelpe noe 😛

 

Bestilt, forventet inn på lager 2 desember 2020, 1 stk

Vil det si at en av de som er på vei er reservert meg, eller bare generell info at de får inn noen?

Endret av Fade1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Fade1 said:

Komplett - 5900x - 382037xx - 15:05 - står 2. desember med meg også.... Trykker F5 rett som det er,  men ser ikke ut til å hjelpe noe 😛

 

Bestilt, forventet inn på lager 2 desember 2020, 1 stk

Vil det si at en av de som er på vei er reservert meg, eller bare generell info at de får inn noen?

Kundeservice Komplett.no svarer:

Quote

Datoen som står på en ordre vil være varen som er reservert til deg ja :)

Quote

Om du har bestilt og det står 2.des f.eks så er det datoen vi forventer at leverandøren skal levere ditt produkt

 

Lenke til kommentar

I dag skjedde det noe litt rart... 

Jeg har en bestilling inne på Komplett på en 5800X, registrert 15:06. Den har flyttet seg fra 12. nov til 11. nov for så å ligge på 'ubekreftet 2. des' de siste dagene.

Siden jeg har et nytt hovedkort, RAM og M2 disk liggende klart så er jeg litt utålmodig, så jeg la inn en bestilling på en 5600X i dag for å beholde den første CPU'en som dukker opp. Ren gaming PC, så det er ikke sååå kritisk med en 5800X :) 5600X'en la seg som forventet også med 'ubekreftet 2. des'.

Men når jeg sjekket status på 5800X'en nå nettopp så den plutselig slik ut:
image.png.b4a3d21c36521f45b4fbdfeaa28b3abf.png

Kanskje Komplett ble redde for at jeg skulle nøye meg med den billigste og skyndte seg å plukke fram en 5800X til meg ;)

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
torsteinvh skrev (51 minutter siden):

I dag skjedde det noe litt rart... 

Jeg har en bestilling inne på Komplett på en 5800X, registrert 15:06. Den har flyttet seg fra 12. nov til 11. nov for så å ligge på 'ubekreftet 2. des' de siste dagene.

Siden jeg har et nytt hovedkort, RAM og M2 disk liggende klart så er jeg litt utålmodig, så jeg la inn en bestilling på en 5600X i dag for å beholde den første CPU'en som dukker opp. Ren gaming PC, så det er ikke sååå kritisk med en 5800X :) 5600X'en la seg som forventet også med 'ubekreftet 2. des'.

Men når jeg sjekket status på 5800X'en nå nettopp så den plutselig slik ut:
image.png.b4a3d21c36521f45b4fbdfeaa28b3abf.png

Kanskje Komplett ble redde for at jeg skulle nøye meg med den billigste og skyndte seg å plukke fram en 5800X til meg ;)

Kan være at noen har ombestemt seg og enten gått for en 5600X (ren gaming) eller etter å ha lest en del reviews funnet ut at en 5900X gir mer for pengene om en skal også gjøre noe mer enn spilling. 5800X faller litt mellom to stoler...

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Fade1 skrev (8 minutter siden):

Kan være at noen har ombestemt seg og enten gått for en 5600X (ren gaming) eller etter å ha lest en del reviews funnet ut at en 5900X gir mer for pengene om en skal også gjøre noe mer enn spilling. 5800X faller litt mellom to stoler...

Ja, vet 5800X er litt hverken eller, derfor jeg tenkte at det var like greit med en 5600X. Og du har sikkert rett i at det skyldes avbestillinger at min opprinnelige bestilling er på vei, men litt pussig sammentreff likevel :)

Lenke til kommentar
14 hours ago, Undified said:

Jeg har en 3080 og litt andre deler som har dato 2. Des. Jeg lurer på om den datoen bare betyr at de ikke har noen videre informasjon om lagerdato. Bare en tanke....

Det er det inntrykket jeg også fikk når jeg snakket med dem. 

Jeg tror de spekulerer i dette for å unngå at folk skal kansellere sin ordre.

Endret av Sjalottløk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...