Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, bmwm said:

Folkens. Hvor er det størst sjanse å få bestilt en 5900x?
 

Bestilte fra Elkjøp med bekreftet på lager dato 5 desember, de endret på datoen et par ganger og nå til 9 april faktisk. 

 

Ville fulgt med her i tråden, og forhandlerne som selger 5900x. Plutselig får dem inn nye på lager og det legges ut fortløpende. Bestilte 5900x på netonnet 04.12 som ble sendt denne uken.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Xander^ said:

Bestilte 5900x 6 desember fra NetOnNet, plukket opp prosessoren 10 desember på posten.. 

Bestilte min 4. desember, og den er fremdeles på vei. :roll:

Blir fort til at jeg sender den tilbake med en gang siden jeg skal feire jul et annet sted og derfor ikke får tid til å nyte den uansett før min bestilling hos Komplett går gjennom.

Endret av TemporalFracture
Lenke til kommentar
1 hour ago, BadCat said:

Ikke rart det blir lang tid å vente hvis folk sender tilbake det de har fått i stedet for å avbestille det de ikke har fått. Økte priser blir det også.

Kanskje det var litt unødvendig å bestille fra Netonnet (med gratis frakt), men det ble først klart nå i ettertid. Føler uansett null og niks av skam for å utnytte (i positiv forstand) tilbud/tjenester i tråd med det nettbutikkene tilbyr, og er stolt av å være gjerrig nok til ikke å avbestille min bestilling fra Komplett siden det er 10% avslag på den. :p

Er litt tendensiøst å antyde at det blir økte priser som et resultat av denne utnyttelsen også, som om det var et ubestridelig faktum eller aksiom. Vel, hvis jeg scalper så blir det jo klart økt pris for den som velger å betale overpris, ho ho ho!

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Der kom det faktisk leveringsbekreftelse fra Netonnet! Slengte for moro skyld inn bestilling på 5900x 8. desember mens jeg ventet på Komplett, og ser ut til at det bar frukter. Så får det heller være at den kommer til å deise inn på nærmeste post i butikk omtrent samtidig som jeg setter meg på toget for to uker juleferie...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Smack332 skrev (På 11.12.2020 den 21.09):

Skjer ting med 5600x 👍

Bestilt 24/11.

Edit: Var opprinnelig "Forventet inn på lager 2. januar."

image.png.d399feacb437ad4d5412fd9d217c9d5a.png

Hadde også "Bestilt, bekreftet inn på lager 17 desember 2020, 1 stk." før helgen.

 

Nå ble det endret til "Bestilt, forventet inn på lager 2 januar 2021, 1 stk." ☹️

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...