Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smack332 skrev (12 timer siden):

image.png.0a00edf79b3b06d4f6cd828c85332d22.png

Da er det bare å vente til februar 😄

 

HKS skrev (8 timer siden):

Ryktene skal ha det til at Far Cry 6 er utsatt til mai 2021 på grunn av covid-19...

Men, den som venter på noe godt venter da ikke forgjeves! :)

@

Edit: Hvis noen vil kjøpe en 3950X er det bare å si fra... :) 

Den er utsatt ja. De har ikke gitt noen dato, men Far Cry 6 og ett par andre Ubisoft spill ble utsatt til finansåret 2021, og det starter i april. Var en børs melding det var i for noen uker siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

10 minutes ago, QUiPS said:

image.png.99fedffb9c3a9f1063a3b245427d9c2b.pngBare rot i systemene til komplett nå...

Noe lignende skjedde med meg også, men nå har jeg faktisk fått pakkesporingslenke etc, så nå er håpet lysegrønt.

Nyeste chipset-driver er installert, nyeste BIOS er flashet, og da er vel alt klart, no? Power plan og slikt ordner vel Windows på egen hånd, antar jeg?

Bør vel kanskje oppdatere Ryzen Master også, men det er jo en smal sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
QUiPS skrev (13 minutter siden):

image.png.996d6a57678db06e1e02e5830cc3bcc3.pngDer ble 5900x bestilt på NetOnNet fredag sendt, så slipper jeg å irritere meg mer over Komplett... 😅

Bare glad valget mitt om å stå over netonnet på fredag ikke ble skjebnesvangert 😅 Var bekymret en periode med stillstand hos Komplett, men  deilig med cpu på vei!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Postnord hadde en stående beskjed på sporing om at pga. Covid, så hadde de litt begrenset kapasitet å håndtere pågangen. Men, den kom seg ut av sentral i Oslo i 10-tiden. Da går det nok fort 1 døgn før den utleveres meg antar jeg basert på tidligere bestillingserfaringer med Komplett. Oppdaterer listene her i tråden senere på dagen en gang antas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...