Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker jeg og begynner å bli mektig lei. Kjøpte på multicon da de var de som forventa å få 5600x først. Så blir datoen flyttet og de sier de håper å få den i midten av desember. Nå sa de at de ikke får før i januar og pengene ble trekt i det jeg la inn bestilling. Blir nok siste gangen jeg handler hos dem da akkurat det samme skjedde for noen år siden. Jeg lurte på hvorfor de ikke hadde fått noen leveranser når netonnet, computersalg, komplett osv. Allerede har sendt ut noen bestillinger. Det var visst pga leverandøren.

 

Hva tenker folk er lurest? Bestille på netonnet med faktura og kansellere ordren på multicon? Eller vente til de kommer pp lager en plass å kjøpe da.
 

bestilte natt til 24. Nov om jeg husker rett

Lenke til kommentar

Det lureste? Bestille på release på i alle webshopper med faktura, beholde den første som kommer og deretter kansellere resten. Driver man som jeg har sett mange gjøre her på foraet, å bytte hest hele tiden med avbestillinger og rebestillinger alt etter hvor noen har vært heldig å få tak i en, så ender man jo bare kontinuerlig opp sist i køen hele tiden...

 

I ditt tilfelle så hadde jeg gjort som jeg sier, minus det med release siden det åpenbart ikke går lenger...hvertfall ikke avbestilt noe som helst.

Endret av BioNor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kriger452 skrev (3 timer siden):

Merker jeg og begynner å bli mektig lei. Kjøpte på multicon da de var de som forventa å få 5600x først. Så blir datoen flyttet og de sier de håper å få den i midten av desember. Nå sa de at de ikke får før i januar og pengene ble trekt i det jeg la inn bestilling. Blir nok siste gangen jeg handler hos dem da akkurat det samme skjedde for noen år siden. Jeg lurte på hvorfor de ikke hadde fått noen leveranser når netonnet, computersalg, komplett osv. Allerede har sendt ut noen bestillinger. Det var visst pga leverandøren.

 

Hva tenker folk er lurest? Bestille på netonnet med faktura og kansellere ordren på multicon? Eller vente til de kommer pp lager en plass å kjøpe da.
 

bestilte natt til 24. Nov om jeg husker rett

Vet ikke om det er noen hjelp, men bestilte 10.11. og fikk beskjed om at den ble sendt i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva betyr det når komplett skriver :

forventet 50+ stk klar til sending 1 januar, så...

forventet 40 stk klar til sending 1 januar, så...

forventet 50+ stk klar til sending 1 januar, så...

forventet 35 stk klar til sending 1 januar...

Er det AMD som sitter å forer dem med daglig oppdatering på nøyaktig hvor mange komplett får eller synker tallet i takt med bestillinger/avbestillinger ?

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...