Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

@Hapi70Jeg skjønner ikke hvor du vil med historien din? Fordi legene ikke kunne hjelpe foreldrene dine så er alt verdiløst?

Ganske mange overlever kreft med moderne medisin. Vis meg den som har blitt frisk av kreft med alternative midler? 

Legevitenskapen har ikke alle svarene. Men vi blir litt klokere for hver dag. 

Men kondolerer med foreldrene dine, det var trist at begge er borte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Det går ikke an å forklare det jeg mener med noen poster her, det blir helt meningsløst. Jeg har et helt annet erfaringsgrunnlag og har trukket helt andre slutninger fra mine erfaringer enn mange andre. Og jeg er ikke alene om dette, tvert imot. Det er mange som har blitt friske av kreft, ME, MS, fibromyalgi, leddgikt, migrene, eksem (alvorlig) og andre sykdommer og plager med alternative midler. Om man er nedsyltet i den vestlige vitenskapen så ser man ikke dette, man kaller det for "anekdoter" og avfeier det, og man holder fast på at den vestlige legevitenskapen har alle svarene som finnes, og de som ikke de har funnet, finnes ikke.
Det er helt feil, det kunne faktisk ikke vært mer feil. Det finnes en helt annen virkelighet der ute som dere ikke ser. Og uansett hva jeg sier om det, uansett hva jeg poster, uansett hvor mange helbredelseshistorier jeg kunne presentert, så blir det bare avfeid.

Men det er dette som er grunnlaget mitt, og min direkte erfaring på min fysiske kropp gjennom 50 år. Det gjør at den medisinske vitenskapen ser ut som en sekt for meg. Det nytter ikke med vitenskapelige metoder i et korrupt system. I kirurgien er det ikke korrupsjon, av en eller annen grunn er det "lov" å gjøre ordentlige fremskritt i kirurgi, derfor har man faktisk stadig bedre metoder. Og ja, kreftmedisin har blitt bedre, men om man så samme fremgang innen kreft og kroniske sykdommer som man ser innen kirurgi og akuttmedisin, så hadde folks helse sett helt annerledes ut.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (13 minutter siden):

Det er mange som har blitt friske av kreft, ME, MS, fibromyalgi, leddgikt, migrene, eksem (alvorlig) og andre sykdommer og plager med alternative midler.

Jeg tviler sterkt på at noen har blitt helbredet for kreft og MS av alternative midler. De andre sykdommene du nevner derimot kan nok ha blitt lindret eller i enkelte tilfeller helbredet av alternative midler. Men da snakker vi ikke nødvendig om kausalitet, det kan ha vært placebo og kroppens eget immunforsvar som forårsaket forbedringen. Dette er det faktisk en del forskning på. 

Hapi70 skrev (13 minutter siden):

Om man er nedsyltet i den vestlige vitenskapen så ser man ikke dette, man kaller det for "anekdoter" og avfeier det, og man holder fast på at den vestlige legevitenskapen har alle svarene som finnes, og de som ikke de har funnet, finnes ikke.

Men det er jo anekdoter. Som sagt tidligere så mener ikke legevitenskapen å ha alle svarene, tvert imot. Men når statistikken sier at en metode er effektiv så er det mest sannsynlig det. 

Hapi70 skrev (13 minutter siden):

Men det er dette som er grunnlaget mitt, og min direkte erfaring på min fysiske kropp gjennom 50 år. Det gjør at den medisinske vitenskapen ser ut som en sekt for meg. Det nytter ikke med vitenskapelige metoder i et korrupt system. 

Din erfaring med egen kropp er fullstendig subjektiv. Vitenskaplig metode fungerer i hvilket som helst system, selv om visse deler av legemiddelindustrien er utvilsomt korrupt betyr ikke dette at vitenskapen i seg selv er feil. 

Endret av Kenny Bones
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 minutter siden):

Det er mange som har blitt friske av kreft, ME, MS, fibromyalgi, leddgikt, migrene, eksem (alvorlig) og andre sykdommer og plager med alternative midler

Hadde vært interessant å se noe dokumentasjon på det. Men jeg ser for meg at du kommer til å bli sur hvis / når vi påpeker svakheter i det du legger frem, så det er sikkert ikke noe vits. 

Om noe er "sekt" så er det vel alternativsiden. Healing, krystaller, fotsoneterapi, homeøpati, urter, anything goes og ingenting skal kritiseres. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
20 minutes ago, :utakt said:

Hadde vært interessant å se noe dokumentasjon på det. Men jeg ser for meg at du kommer til å bli sur hvis / når vi påpeker svakheter i det du legger frem, så det er sikkert ikke noe vits. 

Om noe er "sekt" så er det vel alternativsiden. Healing, krystaller, fotsoneterapi, homeøpati, urter, anything goes og ingenting skal kritiseres. 

Nå har du sikkert ikke prøvd noe av det, hvis vi først skal generalisere. Selv har jeg erfaring med healing, homeopati og urter, og kan si det virker etter min erfaring både på mennesker og dyr.

Hvis du syns dokumentasjon er interessant kan du se på dette:

Her er over 100 helbredelseshistorier fra mennesker som har hatt alle typer kreft, i forskjellige stadier. Flere i 4. stadie. Alle har blitt kreftfrie med såkalte "alternative" midler, hos veldig mange går endret kosthold igjen: https://www.chrisbeatcancer.com/category/natural-survivor-stories/ Disse menneskene er IKKE relatert til siden på noen som helst slags måte, historiene er bare samlet av samme mann.

På denne profilen finnes mange helbredelseshistorier fra mennesker som har blitt bedre og friske av ME, skoldbruskkjertelsykdommer, fordøyelsessykdommer, sysisk akne, eksem, infertilitet, type 2 diabets osv. osv. (scroll nedover og klikk på bildene av mennesker han reposter). Han i profilen har ingen annen relasjon til disse menneskene enn at de har lest bøkene hans og brukt informasjonen: https://www.chrisbeatcancer.com/category/natural-survivor-stories/

Lenke til kommentar

Mange av de folka har jo hatt både operasjoner og strålebehandling. Så har de visstnok hoppet av behandlingen underveis, men hvorfor så bastant på at det ikke var behandlingen som reddet dem? Kan de ha fått akkurat nok behandling til at det gikk bra, til tross for at legene ville hatt dem inne lenger? Han Chris som står bak siden ble jo også operert, står det. 

Verdt å tenke på. 

 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Nå har du sikkert ikke prøvd noe av det, hvis vi først skal generalisere. Selv har jeg erfaring med healing, homeopati og urter, og kan si det virker etter min erfaring både på mennesker og dyr.

Hvis du syns dokumentasjon er interessant kan du se på dette:

Her er over 100 helbredelseshistorier fra mennesker som har hatt alle typer kreft, i forskjellige stadier. Flere i 4. stadie. Alle har blitt kreftfrie med såkalte "alternative" midler, hos veldig mange går endret kosthold igjen: https://www.chrisbeatcancer.com/category/natural-survivor-stories/ Disse menneskene er IKKE relatert til siden på noen som helst slags måte, historiene er bare samlet av samme mann.

På denne profilen finnes mange helbredelseshistorier fra mennesker som har blitt bedre og friske av ME, skoldbruskkjertelsykdommer, fordøyelsessykdommer, sysisk akne, eksem, infertilitet, type 2 diabets osv. osv. (scroll nedover og klikk på bildene av mennesker han reposter). Han i profilen har ingen annen relasjon til disse menneskene enn at de har lest bøkene hans og brukt informasjonen: https://www.chrisbeatcancer.com/category/natural-survivor-stories/

Dette er farlig, ingen må tro at man kan kurere kreft med å f. eks. endre kostholdet.

Chris Wark is a young man who was diagnosed with stage 3 colon cancer in 2003 at age 26. He underwent appropriate surgery for his cancer but declined adjuvant chemotherapy in favor of quackery. Now promotes his testimonial, in which he tries to convince people that it was the quackery, rather than the surgery, that cured him. He even claims that surgery alone can’t cure stage 3 colon cancer, which is just plain wrong. Yes, Chris beat cancer, but it was the surgery, not the quackery, that did it.

link

Av med skylappene!

Healing og homeopati er bare oppspinn og har ingen effekt overhodet. Fordelaktige forbindelser fra planter ender opp som legemidler, morfin er et godt eksempel.

Endret av ^fmj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (15 timer siden):

Nå har du sikkert ikke prøvd noe av det, hvis vi først skal generalisere. Selv har jeg erfaring med healing, homeopati og urter, og kan si det virker etter min erfaring både på mennesker og dyr.

Hvis du syns dokumentasjon er interessant kan du se på dette:

Her er over 100 helbredelseshistorier fra mennesker som har hatt alle typer kreft, i forskjellige stadier. Flere i 4. stadie. Alle har blitt kreftfrie med såkalte "alternative" midler, hos veldig mange går endret kosthold igjen: https://www.chrisbeatcancer.com/category/natural-survivor-stories/ Disse menneskene er IKKE relatert til siden på noen som helst slags måte, historiene er bare samlet av samme mann.

På denne profilen finnes mange helbredelseshistorier fra mennesker som har blitt bedre og friske av ME, skoldbruskkjertelsykdommer, fordøyelsessykdommer, sysisk akne, eksem, infertilitet, type 2 diabets osv. osv. (scroll nedover og klikk på bildene av mennesker han reposter). Han i profilen har ingen annen relasjon til disse menneskene enn at de har lest bøkene hans og brukt informasjonen: https://www.chrisbeatcancer.com/category/natural-survivor-stories/

Utfordringen til alternativsiden er at påstandene om at metodene er virksomme ikke på noe tidspunkt har latt seg påvise når man har kjørt forskningsstudier på disse. Man klarer altså verken vise til noen plausibel forklaring på virkemåte eller presentere tallmateriale som viser noen faktisk effekt. Da hjelper det lite med anekdoter man påstår viser at dette fungerer.

Også er det jo påfallende at man svelger uforbeholdent påstander fra sider som dette, samtidig som man anser at den informasjonen som kommer fra en myriade med ulike forskningsinstitusjoner er feil. Det er jo en enorm selvmotsigelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hva får man hvis man tar vitenskap og forskning og legger til korrupsjon og faenskap?

Jeg har forsøkt å si at legevitenskapen er korrumpert i denne tråden, men har visst ikke lykkes.

Det er fordi legevitenskapen er korrumpert at vi får genialtet på noen områder og ubrukelighet på andre. Og det er derfor folk dør av riktig bruk av legemidler. Det er derfor disse vaksinene ikke virker. Det er derfor vi har covid, som er skapt i en lab. Det er grunnen til at den eneste løsningen som finnes er eksperimentelle vaksiner med bivirkninger verre enn selve sykdommen. Det er derfor naturlige og svært effektive metoder som jeg selv og andre har fått teste grundig, blir undergravd. Og det er derfor ingenting er sant før legevitenskapen har validert det. Ingen har blitt frisk om ikke en studie sier det. Kroppen din tar feil, vi har rett. 

Det er et korrumpert og sykt system som sier dette. Det er et korrumpert og sykt system som slipper virus ut på befolkningen. Og det er et korrumpert og sykt system som presenterer en kur som er verre enn sykdommen, som eneste løsning.

Lenke til kommentar

@Hapi70Det man får da, er at en del forskning utgir seg for å vise noe som ikke stemmer. Hva skjer så? Jo, det vet vi allerede fra en del tidligere forskning som har kommet fra legemiddelprodusentene: Det oppdages når studiene etterprøves av andre. Det er med kjennskap til dette, at påstanden din om at legevitenskapen overordnet er korrumpert blir så vanskelig å ta seriøst, fordi det forutsetter en enhetlig styring av forskningsmiljøene som det ikke finnes holdepunkt for. Det er der argumentasjonen din kommer til kort. Du må gjerne gjenta påstanden om korrupsjon så mange ganger du vil, men det gir ikke påstanden noe bedre fundament av den grunn. Du må klare å vise at påstanden din om denne enhetlige styringen av alle forskningsmiljøene stemmer.

Resten av påstandene dine klapper jo videre også sammen når de bygger på overnevnte ubegrunnede påstand.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Hapi70 skrev (38 minutter siden):

 

Du tror ikke at det finnes korrupsjon i alternativ medisin?  Du tror ikke at dødsfall kan knyttes direkte til alternative behandlere? 

Det er ikke det at vi tror at all medisin er bra, langt i fra, men et beslutningsgrunnlag bør fattes på grunnlag av den best tilgjengelige informasjonen. Jeg kjenner folk som jobber i yrker mange har en mening om, og der folk tror at disse er en gjeng med overmynderiske og korrupte drittsekker. Det er de ikke, men det er lettere å ty til forenklinger enn å akseptere at det finnes nyanser. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:

Det er derfor vi har covid, som er skapt i en lab.

Hvis Covid er et biovåpen, så må da eliten og de nærmeste som jobber for dem, ha en egen vaksine da. Ellers vil dem jo skyte seg selv i foten. Et godt poeng som David Icke har, er at i en slik situasjon så kan dem lett miste kontrollen, og er det noe vi vet så er det at eliten ikke liker å miste kontroll - de vil ha mer av det, ikke mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
38 minutes ago, Gammel Nok said:

De som ønsker å skaffe seg litt uavhengig informasjon om dette coronaviruset, og ikke bare stole blindt på hva media og norske politikere sier, kan skaffe seg denne uavhengige informasjonen på disse wesidene.

Dr Andrew Kaufman webside https://andrewkaufmanmd.com/

Dr Carrie Madej website https://www.stopworldcontrol.com/madej/  
 

Du kan ikke bare stole blindt på hva disse sier heller. Undersøker man påstandene de kommer med finner man fort ut at de bare drar  dem ut av ræva. Har sett flere påstå at "de er doktor blabla så de vet hva de prater om" og samtidig påstå at alle doktorer som er "enige narrativet" bare er kjøpt og betalt + redde for å miste jobben (jokerkortet). Det rare er at ingen ser ut til å kunne bevise denne verdensomspennende konspirasjonen. Ikke et eneste lekket dokument med instrukser leger skal følge eller lignende. Leger med integriteten i behold hadde avslørt forsøkene på å kjøpe dem, så NOE burde eksistert.

Hva syntes dere om f.eks Dr. John Campbell?
https://www.youtube.com/c/Campbellteaching/videos

Endret av Skrekkugle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
43 minutes ago, Betroz said:

Hvis Covid er et biovåpen, så må da eliten og de nærmeste som jobber for dem, ha en egen vaksine da. Ellers vil dem jo skyte seg selv i foten. Et godt poeng som David Icke har, er at i en slik situasjon så kan dem lett miste kontrollen, og er det noe vi vet så er det at eliten ikke liker å miste kontroll - de vil ha mer av det, ikke mindre.

Covid er ikke noe biovåpen, covid er en bløff. Det er ikke noe smittsomt virus i luften.

Det er vaksinen som er et biovåpen.

28 minutes ago, Skrekkugle said:

Du kan ikke bare stole blindt på hva disse sier heller. Undersøker man påstandene de kommer med finner man fort ut at de bare drar  dem ut av ræva. Har sett flere påstå at "de er doktor blabla så de vet hva de prater om" og samtidig påstå at alle doktorer som er "enige narrativet" bare er kjøpt og betalt + redde for å miste jobben (jokerkortet). Det rare er at ingen ser ut til å kunne bevise denne verdensomspennende konspirasjonen. Ikke et eneste lekket dokument med instrukser leger skal følge eller lignende. Leger med integriteten i behold hadde avslørt forsøkene på å kjøpe dem, så NOE burde eksistert.

Det er ikke snakk om å stole blindt på noen. Jeg stoler ikke blindt på noen, og spesielt ikke på politikere eller media.

 

Men når det gjelder politikerne og media som har en agenda om å lure dere så stoler dere blindt på dem uten spørsmål .

Dette er folk, inkludert meg selv som prøver å advare dere. Hvorfor stoler dere blindt på dem som vil lure dere for å fremme si agenda,men dere  ikke vil tro på dem som prøver å advare dere ?

Har du hørt om agenda 21 ? 

Det er denne agendaen politikerne og media jobber for å fremme. Agendaen er også internasjonal, og det er derfor etablert media,youtube og statlige "eksperter" prøver så godt de kan å hindre folk fra å få slik informasjon som du finner på websidene til Dr Kaufman og Dr Cadej.

Endret av Gammel Nok
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Skrekkugle said:

Du kan ikke bare stole blindt på hva disse sier heller. Undersøker man påstandene de kommer med finner man fort ut at de bare drar  dem ut av ræva.

Bevis for oss at Dr Kaufman bare fantaserer opp det han sier om Covid da.

21 minutes ago, Skrekkugle said:

Det rare er at ingen ser ut til å kunne bevise denne verdensomspennende konspirasjonen. Ikke et eneste lekket dokument med instrukser leger skal følge eller lignende. Leger med integriteten i behold hadde avslørt forsøkene på å kjøpe dem, så NOE burde eksistert.

Så i ditt hode kan en global konspirasjon kun finnes hvis titusenvis av leger, forskere og sykepleiere er aktivt med i den? Det kan ikke tenkes at alle har lært det samme (vranglære?) på skolen da, så dem har samme oppfattning om vitenskapen. At folk er lært opp til å stole på det lederskapet sier i hvert sitt fagfelt. F.eks at WHO til enhver tid forteller sannheten og gir fornuftige råd, selv om de kanskje ikke er det?

For å gi ett eksempel på at det legene lærer på skolen kan være feil :
- At hele teorien om at virus er noe som kan smitte fra person til person. Hva om det ikke stemmer?

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Betroz said:

Bevis for oss at Dr Kaufman bare fantaserer opp det han sier om Covid da.

Så i ditt hode kan en global konspirasjon kun finnes hvis titusenvis av leger, forskere og sykepleiere er aktivt med i den? Det kan ikke tenkes at alle har lært det samme (vranglære?) på skolen da, så dem har samme oppfattning om vitenskapen. At folk er lært opp til å stole på det lederskapet sier i hvert sitt fagfelt. F.eks at WHO til enhver tid forteller sannheten og gir fornuftige råd, selv om de kanskje ikke er det?

For å gi ett eksempel på at det legene lærer på skolen kan være feil :
- At hele teorien om at virus er noe som kan smitte fra person til person. Hva om det ikke stemmer?

Jeg vil ikke prøve å bevise noe for deg bare for at du skal få den "gleden" å avvise det. Du har allerede bestemt deg for hva du vil gjøre.

Men jeg har advart deg, det var også min mening med å komme tilbake hit etter å ha vært borte i over et år.

Det meste av det vi har lært på skolen er feil, også det legene lærer om virus. Alt er tilpasset for å fremme makthavernes og politikermes agenda.

Jeg har brukt flere år på å lære ting på nytt, bla for å advare andre i folket og jeg gidder ikke å engasjere meg i uendelige diskusjoner om "bevis" Det har jeg gjort mange ganger før, og det er like nytteløst hver gang.

Om du ikke tror det jeg sier og den informasjonen jeg legger ut så er det ok. Jeg har uansett gjort mitt for å advare deg og de andre som leser dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...