Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

8 minutes ago, Hapi70 said:

Hva er vaksinefornektere? Er det mennesker som fornekter at vaksiner eksisterer? Hva med bivirkningsfornektere? Fri vilje-motstandere?

Nå er jeg lei av alle disse økenavnene som blir gitt til mennesker som utøver sin rett til å si ja eller nei til noe.

Vaksinefornektere er slike som Hapi70 som spyr ut slike utsagn:

Quote

Slik jeg ser det er vaksiner en bløff, og en ondskapsfull en, som gjør folk og dyr syke før de har hatt en sykdom overhodet.

:D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HPV-vaksinen har også sine svin på skogen. Men en må likevel si at beskyldningene mot mRNA-vaksinen er unike, da det påstås at en stor mengde mennesker kommer til å dø innen ett år eller to. Om dette er sant eller ikke? Realistisk sett er det nok en god del mennesker som later som de har tatt vaksinen, og da vil jo uansett ikke de omkomme av vaksinen. 

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/aWW8a5/foelget-paa-ti-maatte-avbestille-innenlandsreisen-siden-de-ikke-var-fullv

Forfølgelsen av uvaksinerte brer om seg. De måtte avbestille en reise med Fjord Line, innenlands. Og de fleste av disse ser ut til å ha tatt første dose. 

Endret av Budeia
Lenke til kommentar
42 minutes ago, Budeia said:

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/aWW8a5/foelget-paa-ti-maatte-avbestille-innenlandsreisen-siden-de-ikke-var-fullv

Forfølgelsen av uvaksinerte brer om seg. De måtte avbestille en reise med Fjord Line, innenlands. Og de fleste av disse ser ut til å ha tatt første dose. 

Uff så trist. Leste ikke reglene, måtte avbestille reise. Mange liv som ble ødelagt der ja. 😥

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 7/9/2021 at 9:09 PM, ^fmj said:

Det er vel bare rimelig, dette gjelder jo de som har bestilt time i utgangspunktet. Du kommer ikke til å få mailer og 

Gjelder nok alle som har time, enten de har bestilt eller ei.Screenshot_2021-07-11-17-48-43.thumb.png.a499bd000f78e9beeca887f4f8bd9b0b.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Budeia said:

HPV-vaksinen har også sine svin på skogen. Men en må likevel si at beskyldningene mot mRNA-vaksinen er unike, da det påstås at en stor mengde mennesker kommer til å dø innen ett år eller to. Om dette er sant eller ikke? Realistisk sett er det nok en god del mennesker som later som de har tatt vaksinen, og da vil jo uansett ikke de omkomme av vaksinen. 

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/aWW8a5/foelget-paa-ti-maatte-avbestille-innenlandsreisen-siden-de-ikke-var-fullv

Forfølgelsen av uvaksinerte brer om seg. De måtte avbestille en reise med Fjord Line, innenlands. Og de fleste av disse ser ut til å ha tatt første dose. 

Ja her ser man hvordan det tegner til å bli..

Og jeg hører stadig fra leger og forskere at mange kommer til å dø ja, og om det skjer tipper jeg det blir skyldt på virus og uvaksinerte, og/eller at de dør så lenge etter vaks at det 'ikke er noen sammenheng'. Tror Dr. Suharid Bhakdi (sikkert stavet feil) sa at immunforsvaret kommer til å overreagerer når man får nye virus etter disse vaks, og at dette er veldig uheldig. Det er jo perfekt for agendaen, siden man da kan legge all skyld på uvaksinerte og virus, og ingen på vaksinene.

Det er vi uvaksinerte som blir demonene fremover, media er allerede massivt på det med dokumentarer og artikler om oss 'farlige galningene'. SVT påbegynte jo en dokumentar om 'vaksinenekterne' allerede i 2019, som ble sendt i desember 2020, rett før vaksinene ble rullet ut. Men ingen agenda, neida, neida..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, graavik said:

Vaksinefornektere er slike som Hapi70 som spyr ut slike utsagn:

Og hva er det jeg fornekter? Tror ikke du vet hva ordene betyr.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (21 minutter siden):

Gjelder nok alle som har time, enten de har bestilt eller ei.Screenshot_2021-07-11-17-48-43.thumb.png.a499bd000f78e9beeca887f4f8bd9b0b.png

Jeg fikk min første dose 2 uker etter at jeg egentlig skulle hatt den. SMS-en med beskjed om time ble aldri sendt til meg. Så 15 dager etter at jeg hadde meldt at jeg ønsket vaksine, trosset jeg henstillingen om å ikke mase, og kontaktet kommunen - og da ble det oppdaget at det hadde skjedd en feil, og jeg fikk ny timeavtale.

Men selvsagt var det ikke bare en feil, sånne helt tilfeldige feil skjer jo aldri, det vet jo alle som følger med på denne tråden! Her hadde nok verdenseliten bestemt seg for å hindre at jeg fikk vaksine, de hadde nok store planer for meg etter at The Great Reset er gjort. Kan noen bevise det motsatte, kanskje?!?

Eh.., nei. Bare tull. Tilfeldige feil skjer stadig vekk. Og slike feil ødelegger stadig finurlige planer, lagt av eliter og proletariat. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (34 minutter siden):

Gjelder nok alle som har time, enten de har bestilt eller ei.Screenshot_2021-07-11-17-48-43.thumb.png.a499bd000f78e9beeca887f4f8bd9b0b.png

Tannlegen min gjør det samme, grusom og umenneskelig oppførsel..

Neste gang anmelder jeg han.

Neida, jeg er jo voksen, jeg vet at timer både kan kanselleres og flyttes om jeg sier ifra, helt uten at det står i meldingen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk ikke noe valg selv heller. Ikke engang en SMS. Ble hentet av maskerte menn som sparket inn døren min 03:42 natt til søndag for noen uker siden. Ble bundet fast og tatt med til et forferdelig sted (så ut som en slags idrettshall?) De slang meg ned på gulvet og injiserte meg med giften. Sliter ennå med å få erstatning for den ødelagte døren. Kommunen nekter å ta ansvar! 😥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (20 minutter siden):

Og jeg hører stadig fra leger og forskere at mange kommer til å dø ja, og om det skjer tipper jeg det blir skyldt på virus og uvaksinerte, og/eller at de dør så lenge etter vaks at det 'ikke er noen sammenheng'. Tror Dr. Suharid Bhakdi (sikkert stavet feil) sa at immunforsvaret kommer til å overreagerer når man får nye virus etter disse vaks, og at dette er veldig uheldig. Det er jo perfekt for agendaen, siden man da kan legge all skyld på uvaksinerte og virus, og ingen på vaksinene.

Hva med alle legene og forskerne som sier at vaksinene er trygge og den beste måten å slukke pandemien på? Har du ikke lagt merke til dem? Fortrenger du uttalelsene deres? Har du kompetanse til å avvise det de sier?

Hapi70 skrev (22 minutter siden):

Det er vi uvaksinerte som blir demonene fremover, media er allerede massivt på det med dokumentarer og artikler om oss 'farlige galningene'. SVT påbegynte jo en dokumentar om 'vaksinenekterne' allerede i 2019, som ble sendt i desember 2020, rett før vaksinene ble rullet ut. Men ingen agenda, neida, neida..

Å ha frykt for bivirkning fra vaksinene er forståelig. Å koble vaksiner inn mot elitistiske onde planer for menneskeheten, koblet sammen med profittmotiver og ørten andre sammenfiltrede konspirasjonsteorier (NWO, øglestyre, desimering av menneskeheten, etc etc), er atskillig mindre forståelig, og noen vil nok mene det grenser mot irrasjonalitet/galskap. 

Du har forresten ikke kommentert min vurdering av om den svenske dokumentaren var resultat av en bestilling fra eliten som jeg ga tidligere i tråden ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

Ja her ser man hvordan det tegner til å bli..

Ubegrunnet spekulasjon/påstand.

Sitat

Og jeg hører stadig fra leger og forskere at mange kommer til å dø ja, og om det skjer tipper jeg det blir skyldt på virus og uvaksinerte, og/eller at de dør så lenge etter vaks at det 'ikke er noen sammenheng'.

Udokumentert påstand etterfulgt av ubegrunnet påstand/spekulasjon.

Sitat

Tror Dr. Suharid Bhakdi (sikkert stavet feil) sa at immunforsvaret kommer til å overreagerer når man får nye virus etter disse vaks, og at dette er veldig uheldig.

Udokumentert påstand etterfulgt av ubegrunnet påstand/spekulasjon.

Sitat

Det er jo perfekt for agendaen, siden man da kan legge all skyld på uvaksinerte og virus, og ingen på vaksinene.

Ubegrunnet spekulasjon. Argumentet forutsetter også at eksistensen av "agendaen" er korrekt for å være gyldig, noe som ikke er bevist. Dermed er også argumentet ugyldig.

Sitat

Det er vi uvaksinerte som blir demonene fremover, media er allerede massivt på det med dokumentarer og artikler om oss 'farlige galningene'. SVT påbegynte jo en dokumentar om 'vaksinenekterne' allerede i 2019, som ble sendt i desember 2020, rett før vaksinene ble rullet ut. Men ingen agenda, neida, neida..

En agenda er det jo: Dels å få seertall og dels å ta opp aktuelle problemstillinger. Hvis man ikke tror på ditt verdensbilde, er det faktisk slik at det er en reell utfordring i motstanden mot vaksiner, i likhet med miljøer som er preget av annen villedende informasjon og konspirasjonsteorier generelt.

På samme måte, er det også en utfordring i de tilfellene hvor myndighetene i ulike land, kriminelle, kvakksalvere, osv bedriver div lyssky aktiviteter, og derfor ser vi også journalistikk som tar for seg dette.

 

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, a_aa said:

Hva med alle legene og forskerne som sier at vaksinene er trygge og den beste måten å slukke pandemien på? Har du ikke lagt merke til dem? Fortrenger du uttalelsene deres? Har du kompetanse til å avvise det de sier?

Å ha frykt for bivirkning fra vaksinene er forståelig. Å koble vaksiner inn mot elitistiske onde planer for menneskeheten, koblet sammen med profittmotiver og ørten andre sammenfiltrede konspirasjonsteorier (NWO, øglestyre, desimering av menneskeheten, etc etc), er atskillig mindre forståelig, og noen vil nok mene det grenser mot irrasjonalitet/galskap. 

Du har forresten ikke kommentert min vurdering av om den svenske dokumentaren var resultat av en bestilling fra eliten som jeg ga tidligere i tråden ?

Det kan jeg gjerne gjøre, du mener altså innlegget under:

On 6/29/2021 at 8:40 PM, a_aa said:

Beklager å si det, men dersom du mener at det sitatet inneholder snev av overbevisende fakta som viser at dette er en operasjon planlagt og utført av én elite, så har vi såpass ulik oppfatning av begrepet "overbevisende fakta" at jeg frykter vi kommer til å snakke forbi hverandre herfra til evigheten. 🤨

Vi snakker altså om et dokumentarprogram som benyttet "wallraffing" for å synliggjøre holdninger i et miljø som ellers neppe ville kommet frem, det er ikke noe nytt med det. Tidspunktet arbeidet startet på - 2019 - er et år etter et utbrudd av meslinger i Gøteborg, og samme år som WHO utropte Vaccine Hesitancy til en av de 10 store utfordringene for globalt helsearbeid, det er i seg selv gode grunner for journalistisk dekning av vaksinemotstanderes oppfatninger og begrunnelser. Publiseringen av programmet, midt i et vaksinekappløp i en pandemi, er helt i tråd med enhver redaksjons ønske om å være aktuell og relevant. 

Det er etter mitt syn null og niks av fakta som peker mot en marionettstyrende elite der. Ingenting.

Det du beskriver her er ytteligere bevis på agendaen. Ganske enkelt fordi meslinger ikke er noen trussel for mennesker som i utgangspunktet er friske og har god ernæring. I Norge gikk dødstallene fra meslinger ned til nær null før man begynte å vaksinere, i likhet med resten av den vestlige verden. Hvorfor det tror du?
Denne vendettaen mot noen som velger bort meslingvaksinen er helt og fullstendig meningsløs, og den er en del av en bevegelsen mot mer og mer vaksinetvang, som vi ser nå nye høyder nå.

Det er en langsiktig agenda og en gradvis utvikling, ikke noe som begynte med covid, men noe som virkelig nå tar fyr pga covid.

Og det at det er tilfeldig at denne dokumentaren kom i desember 2020 må du så mye lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

Gjelder nok alle som har time, enten de har bestilt eller ei.Screenshot_2021-07-11-17-48-43.thumb.png.a499bd000f78e9beeca887f4f8bd9b0b.png

Dette holder selvsagt ikke som noe bevis på at dette er utbredt. Vis gjerne til troverdig informasjon som tilsier at kommuner sender ut vaksinetimer til alle sine innbyggere.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (9 minutter siden):

Og det at det er tilfeldig at denne dokumentaren kom i desember 2020 må du så mye lenger ut på landet med.

Det er din påstand at det ikke er tilfeldig, og da er det faktisk du som må dokumentere at det ikke er det. Verden fungerer faktisk ikke slik at hvem som helst av oss kan kaste ut påstander og at disse regnes som sanne inntil det motsatte er bevist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (24 minutter siden):

Det du beskriver her er ytteligere bevis på agendaen. Ganske enkelt fordi meslinger ikke er noen trussel for mennesker som i utgangspunktet er friske og har god ernæring.

Jeg hevder altså at et meslingutbrudd i Gøteborg i 2019 er en hendelse som sannsynligvis har vært et bidrag når redaksjonen i SVT det året besluttet å starte journalistisk dekning av vaksinemotstand i Sverige.

Du svarer at det ikke er mulig, og begrunner det med dine egne (minoritets-)meninger om meslinger og meslingvaksine, og disse meningene dine betyr også at det er klart at redaksjonen var styrt av en agenda fra eliten. Slik jeg tolker deg. Tolker jeg deg feil?

Dette blir for meg temmelig ulogisk og usammenhengende. God dag mann økseskaft. :huh: Jeg ser ingen grunn til at dine meninger påvirket vurderingen til en redaksjon i SVT i 2019.

Hapi70 skrev (33 minutter siden):

Og det at det er tilfeldig at denne dokumentaren kom i desember 2020 må du så mye lenger ut på landet med.

Jeg er sikker på at de var veldig fornøyde med at de hadde dokumentaren klar til publisering på det tidspunktet, situasjonen i både Sverige og verden gjorde den jo høyaktuell. Skjønner godt at de ikke puttet den på lager et par år før de publiserte den, for å si det sånn. ;) 

PS: Lesestoff om meslinger og meslingvaksiner fra Legemiddelverket, Meslingvaksine - veileder for helsepersonell

Sitat

De siste 15 årene før meslingvaksinen ble tatt i bruk ble det i Norge meldt 5-10 meslingdødsfall og 20-30 tilfeller av encefalitt årlig.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...