Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

1 minute ago, shinsengumi said:

clicking.gif.c02ed2594a5c9130a80c3e0d18a570bd.gif

@Nizzen som får de mest sjeldne korta foran 50ms bots med letthet hver gang, helt uten juks. Au naturel 😂

Bots er for noobs :D

• Like 3

Nizzen skrev (1 time siden):

Bots er for noobs :D

Hvor lang leveringstid tok det fra de sendte til du fikk? Venter noen pakker selv ❤️

8 minutes ago, nocure said:

Hvor lang leveringstid tok det fra de sendte til du fikk? Venter noen pakker selv ❤️

3 dager

Hvordan skal man tolke "restbestilt" hos Proshop? Først stod det på lager/fjernlager, levering 7 dager og nå står det restbestilt.

På den ene produktsiden står det at varen er utgått. 😮

7 hours ago, BadCat said:

Hvordan skal man tolke "restbestilt" hos Proshop? Først stod det på lager/fjernlager, levering 7 dager og nå står det restbestilt.

På den ene produktsiden står det at varen er utgått. 😮

Venter fremdeles på et «restbestilt» produkt siden 17.09.2020.

1 minute ago, Rikardv1 said:

Fikk Mail om 3080 white  strix på NON. De vet ikke når den kommer inn til lager og har ingen dato....

Da legges den sikkert ut for salg ilø av dagen

• Innsiktsfullt 1

Fikk nettopp bestilt 2 stk. 3090 kort hos Power. Lurer på hvordan skal de forklare det til Forbrukerrådet i den saken jeg har mot de hvor de kansellerte min tidligere 3090 bestilling med begrunnelse at de ikke kommer til å få inn noen 3090 kort og at de kommer til å fjerne de fra nettsiden deres.

Edited by Supervisor
  • Like 1

7 minutes ago, Supervisor said:

Fikk nettopp bestilt 2 stk. 3090 kort hos Power. Lurer på hvordan skal de forklare det til Forbrukerrådet i den saken jeg har mot de hvor de kansellerte mitt tidligere 3090 bestilling med begrunnelse at de ikke kommer til å få inn noen 3090 kort og at de kommer til å fjerne de fra nettsiden deres.

De sitter i saksa nå 😂

• Like 2

Skal mest sannsynlig selge begge kort til innkjøpspris eller med et lite påslag, men vil bare poengtere overfor Power at de håndterte min sak på en feil måte.

• Like 1

Det er mange kort på vei til meg i dag. 🤑

@Nizzenligger vel klar i buskene for å stanse forsendelsen. Det han ikke vet er at det er Posten denne gangen og ikke Postnord. Tipper han blir lang i fjeset når han kun finner sminke, sko og klær i bilen til Postnord, ingen skjermkort. :tease:

1 minute ago, BadCat said:

Det er mange kort på vei til meg i dag. 🤑

@Nizzenligger vel klar i buskene for å stanse forsendelsen. Det han ikke vet er at det er Posten denne gangen og ikke Postnord. Tipper han blir lang i fjeset når han kun finner sminke, sko og klær i bilen til Postnord, ingen skjermkort. :tease:

Alt annet enn pakka jeg får fra Postnord i ettermiddag er under middels interessant... 

*Trommevirvel*

KFA2 3090 Hall Of Fame 🤩

Endgame gpu denne sesongen skjermkort :D

• Like 1