Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ess10 skrev (8 minutter siden):

Noen med erfaring av kjøp hos Proshop.no? Står det skal gå å kjøpe fra klokken 14:00. Men har oppdatert siden i 1time nå, uten hell. Finner ingen "kjøp nå" knapp. 

 

 

Hvis det er 3060 du er ute etter, så er det tilgjengelig i morgen kl 14

Lenke til kommentar
ess10 skrev (16 minutter siden):

Noen med erfaring av kjøp hos Proshop.no? Står det skal gå å kjøpe fra klokken 14:00. Men har oppdatert siden i 1time nå, uten hell. Finner ingen "kjøp nå" knapp. 

 

Supervisor skrev (15 minutter siden):

Du må være rask. Det er gjerne over kl. 14:00:03

Da jeg bestilte meg en 3090 (fra Proshop), var denne varslet å komme for salg klokken 1400, og klokka fjorten-null-null-og-fire-millisekunder var alt rensket bort. Rundt ti minutter senere var kortet tilgjengelig igjen og jeg fikk lagt det i handlekurven. Det kan virke som mange bruker bots eller lignende for å få kortene raskest mulig i handlekurven, men dersom de deretter av en eller annen grunn ikke evner å gjennomføre betalingen så blir de tilgjengelige igjen. Så ikke gi opp med en gang... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
3 minutes ago, ObscureScience said:

Noen som har fått 3060 ti levert den siste tiden? Virker som om de er mer sjelden enn resten av serien.

Hvorfor skulle NVIDIA lage flere 3060 Ti når de heller kan lage 3070 på de samme ingrediensene og kan selges for 20-30% mer på dagen... Er også som Nizzen sier, 3060 Ti er så ettertraktet av minere at det er støvsgud for 3060 Ti for nesten enhver pris... Vi snakker 3x MSRP på 3060 Ti

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
1 minute ago, Nizzen said:

Jeg har bare 3090 og 3080. Samler ikkje på mainstream hardware :p

3090 er jo mainstream.. 3080 og 3060 Ti som er unicornsa denne serien :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
11 minutes ago, Nizzen said:

Noen andre som har henta Gigabyte 3080 Aourus Extreme de siste dagene fra Proshop?

Jeg skal åpne en i kveld :D

Noen fanger enhjørninger.. men jeg skal slå meg til ro med nok en islandsponny i stallen.. Meld gjerne tilbake hvor fort og hvor varmt det går

image.png.818dbda100639d1e6a6afb2d383e90ce.png

Endret av Slettet-grkpmGQW
Lenke til kommentar

Det er en ting jeg stusser litt i. Jeg har nå hatt en lengere dialog med Kompett.no angående defekte vifter på mitt 3080 Amp Holo. Etter mye om og men ser jeg at de har 3070 kort tilgjengelig på sine Epic builds. Jeg foreslår at jeg kan heller ta ett av de toppkortene de har av 3070 tilgjengelig (TUF, Strix etc). De ber meg sende inn kortet så får de se på om det lsr seg gjøre å fikse eller om det går til kreditering. Kreditering var totalt uaktuelt for min del, så jeg ville heller ha det defekte kortet i retur om det ikke ble sendt ett erstatningskort.

Det defekte kortet ble sendt til komplett i forrige uke.

I dag får jeg mail fra Komplett.no

‐---------

Hei!

Vi sender deg en ny vare kostnadsfritt, du vil få en sendingsbekreftelse når varen er sendt fra vårt lager.
----------

like etter får jeg at varen er sendtnog at det er ett Zotac 3080 Amp Holo kort.

Kan det være det defekte kortet jeg får i retur, selvom jeg ikke har fått noen som helst annen respons fra Komplett hva som feilet kortet?

Eller er jeg så sabla heldig å får ett nytt kort, som jeg trodde var UMULIG å få tak i? 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, H03M said:

Det er en ting jeg stusser litt i. Jeg har nå hatt en lengere dialog med Kompett.no angående defekte vifter på mitt 3080 Amp Holo. Etter mye om og men ser jeg at de har 3070 kort tilgjengelig på sine Epic builds. Jeg foreslår at jeg kan heller ta ett av de toppkortene de har av 3070 tilgjengelig (TUF, Strix etc). De ber meg sende inn kortet så får de se på om det lsr seg gjøre å fikse eller om det går til kreditering. Kreditering var totalt uaktuelt for min del, så jeg ville heller ha det defekte kortet i retur om det ikke ble sendt ett erstatningskort.

Det defekte kortet ble sendt til komplett i forrige uke.

I dag får jeg mail fra Komplett.no

‐---------

Hei!

Vi sender deg en ny vare kostnadsfritt, du vil få en sendingsbekreftelse når varen er sendt fra vårt lager.
----------

like etter får jeg at varen er sendtnog at det er ett Zotac 3080 Amp Holo kort.

Kan det være det defekte kortet jeg får i retur, selvom jeg ikke har fått noen som helst annen respons fra Komplett hva som feilet kortet?

Eller er jeg så sabla heldig å får ett nytt kort, som jeg trodde var UMULIG å få tak i? 

En kolega fikk zotac 3080 Amp i erstatning for et 2080ti nettopp, så kan se ut som de har noen 3080 Holo liggende å slenge :p

Lenke til kommentar
H03M skrev (1 time siden):

Det er en ting jeg stusser litt i. Jeg har nå hatt en lengere dialog med Kompett.no angående defekte vifter på mitt 3080 Amp Holo. Etter mye om og men ser jeg at de har 3070 kort tilgjengelig på sine Epic builds. Jeg foreslår at jeg kan heller ta ett av de toppkortene de har av 3070 tilgjengelig (TUF, Strix etc). De ber meg sende inn kortet så får de se på om det lsr seg gjøre å fikse eller om det går til kreditering. Kreditering var totalt uaktuelt for min del, så jeg ville heller ha det defekte kortet i retur om det ikke ble sendt ett erstatningskort.

Det defekte kortet ble sendt til komplett i forrige uke.

I dag får jeg mail fra Komplett.no

‐---------

Hei!

Vi sender deg en ny vare kostnadsfritt, du vil få en sendingsbekreftelse når varen er sendt fra vårt lager.
----------

like etter får jeg at varen er sendtnog at det er ett Zotac 3080 Amp Holo kort.

Kan det være det defekte kortet jeg får i retur, selvom jeg ikke har fått noen som helst annen respons fra Komplett hva som feilet kortet?

Eller er jeg så sabla heldig å får ett nytt kort, som jeg trodde var UMULIG å få tak i? 

Da fikk du et nytt 3080 Amp Holo :) Hadde du returnert det for lenge siden, så hadde du nok bare blitt kreditert. Bra timing fra din side :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...