Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden):

De hadde ikke denne til salgs?

De hadde non oc og 2 stk som sa POFF!!!! aka bots. Så vil se screen pga tror faktisk ikke på det.

Var vel denne de hadde 2 stk av som jeg prøvde meg på. 17.000,- var i grenseland av det jeg tenker det er verdt, men var klin umulig...
https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764

Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (Akkurat nå):

Var vel denne de hadde 2 stk av som jeg prøvde meg på. 17.000,- var i grenseland av det jeg tenker det er verdt, men var klin umulig...
https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764

prøvde meg på non OC også. Har en pny uprising inne hos elkjøp til 19,5k som jeg venter på. Har en 3090 oc strix til privatbruk. Så den andre går vel på finn evt. Hadde kanskje denne her også for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

 

10 minutes ago, KalleKanin said:

Ved å manuelt trykke på kjøp-knappen?

Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... :(

Trykte pent på kjøpsknappen og tastet inn kortnummer. Måtte til og med prøve med 2 forskjellige kort siden første kort ble makset ut.

 

Proshop.thumb.JPG.8bcee4f4ea866641ca0a0d40f814a848.JPG

Endret av Supervisor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (4 minutter siden):

Ved å manuelt trykke på kjøp-knappen?

Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... :(

 

Sitat

Som sagt, bruk ikke siten. Bruk cURL eller lignende og send POST kommandot at legge produkten i kurven.

 

Det er trolig hundrevis som gjør akkurat det samme i flere forskjellige land, det er ikke noe genialt triks som garanterer deg et kort. Jeg tipper det sånt som dette som gjør at siden midlertidig knekker (selv om Proshop sitt mangel på kompetanse sannsynligvis er hovedårsaken).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...