Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

Skallgrimz skrev (1 minutt siden):

hver gang får jeg opp knappen ig trykker , så loader siden i ca 1 min før jeg får error i handevognen

men var ikke sånn for noen uker siden. 

da fikk  jeg 3080 z trio selv om jeg var treg

Proshop er rett og slett en møkkaside!

• Like 3

Som sagt, bruk ikke siten. Bruk cURL eller lignende og send POST kommandot at legge produkten i kurven.

• Like 1

rfm skrev (1 minutt siden):

Som sagt, bruk ikke siten. Bruk cURL eller lignende og send POST kommandot at legge produkten i kurven.

Kan du kanskje legge ut en oppskrift på hvordan man gjør det? Eller er det allerede gjort tidligere? :)

Supervisor skrev (1 minutt siden):

Fikk bestilt 3090 TUF hos Proshop for et par minutter siden.

Ved å manuelt trykke på kjøp-knappen?

Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... :(

Edited by KalleKanin

Craxmerax skrev (Akkurat nå):

Kan du kanskje legge ut en oppskrift på hvordan man gjør det? Eller er det allerede gjort tidligere? :)

ja prøvde å google dette 😛 virket litt avansert

Supervisor skrev (3 minutter siden):

Fikk bestilt 3090 TUF OC hos Proshop for et par minutter siden.

De hadde non oc og 2 stk som sa POFF!!!! aka bots. Så vil se screen pga tror faktisk ikke på det.

Edited by TheMagicToiletbrush

TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden):

De hadde ikke denne til salgs?

De hadde non oc og 2 stk som sa POFF!!!! aka bots. Så vil se screen pga tror faktisk ikke på det.

Var vel denne de hadde 2 stk av som jeg prøvde meg på. 17.000,- var i grenseland av det jeg tenker det er verdt, men var klin umulig...
https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764

KalleKanin skrev (Akkurat nå):

Var vel denne de hadde 2 stk av som jeg prøvde meg på. 17.000,- var i grenseland av det jeg tenker det er verdt, men var klin umulig...
https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3090-TUF-24GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/2876764

prøvde meg på non OC også. Har en pny uprising inne hos elkjøp til 19,5k som jeg venter på. Har en 3090 oc strix til privatbruk. Så den andre går vel på finn evt. Hadde kanskje denne her også for å være helt ærlig.

7 minutes ago, Craxmerax said:

Har gjort det tidligere, men jeg er svensk og ikke en god laerer :P.

• Like 4

10 minutes ago, KalleKanin said:

Prøvde å kjøpe det samme kortet, og var omtrent på sekundet tror jeg, men fikk likevel ikke lagt det inn... :(

Trykte pent på kjøpsknappen og tastet inn kortnummer. Måtte til og med prøve med 2 forskjellige kort siden første kort ble makset ut.

Proshop.thumb.JPG.8bcee4f4ea866641ca0a0d40f814a848.JPG

Edited by Supervisor
  • Like 1

KalleKanin skrev (4 minutter siden):

Sitat

Det er trolig hundrevis som gjør akkurat det samme i flere forskjellige land, det er ikke noe genialt triks som garanterer deg et kort. Jeg tipper det sånt som dette som gjør at siden midlertidig knekker (selv om Proshop sitt mangel på kompetanse sannsynligvis er hovedårsaken).

• Like 2

Blitt helt slutt på rtx 3060ti kort? Har ikke sett noen innkommende på oversikten til proshop på ukesvis.

MenuM skrev (3 minutter siden):

Blitt helt slutt på rtx 3060ti kort? Har ikke sett noen innkommende på oversikten til proshop på ukesvis.

Mer eller mindre

7 minutes ago, MenuM said:

De få som dukker opp går vel rett i ferdigbygg tilsvarende som for 3080

6 minutes ago, KalleKanin said:

Mye bra priser på Proshop nå... 🤣

Send de en mail og si at du tar alle siden du har noen hundretalls millioner liggende å slenge etter en arv du fikk.

• Like 3