Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

MrMarbles skrev (Akkurat nå):

Ja, forrige gang så tok de 10200 :) 

ah, har vel noe med frakt/dollarkurs/tilgjengelighet å gjøre, Elkjøp er kanskje mer ærlig på prisene enn andre, for de setter de bare opp, selv om prisene fra leverandør også går ned.

Får ett MsI Geforce GT710 i dag haha :lol: skal inn i en SFF  :grin: 

Edit... får ett Gaming Trio X 3060 også, så ikke helt håpløst :laugh:

Edited by Dragonlove

Dragonlove skrev (2 minutter siden):

ah, har vel noe med frakt/dollarkurs/tilgjengelighet å gjøre, Elkjøp er kanskje mer ærlig på prisene enn andre, for de setter de bare opp, selv om prisene fra leverandør også går ned.

Ja, vanskelig å si :) Men jeg klager ikke :D 

Dere herrer som holder på i Varslingstråden, effekten av å peke på at folk poster unødvendig virker å være minimal, og deres poster igjen skaper også hodebry med tanke på varslinger som blir unødig. Kan det heller være en ide å rapportere innleggene?

Edit: Ja jeg sikter til @Dragonlove og @BadCat

Edited by Nitrius
  • Like 2
  • Innsiktsfullt 2

Nitrius skrev (12 minutter siden):

Dere herrer som holder på i Varslingstråden, effekten av å peke på at folk poster unødvendig virker å være minimal, og deres poster igjen skaper også hodebry med tanke på varslinger som blir unødig. Kan det heller være en ide å rapportere innleggene?

Edit: Ja jeg sikter til @Dragonlove og @BadCat

Gjør det også, men får de som blir rapportert beskjed om at innlegget deres er fjernet? 

Det er jo ikke noe bedre å kommentere varsler. Vi som trenger kort får jo mail om at du kommenterer varselet..

BadCat skrev (37 minutter siden):

Det er lov å kommentere et varsel. Selve varselet, men ikke om det var dyrt, om man skal kjøpe osv.

Saklig kommentering av varsler er fint. Forhåpentligvis får såpass mange det med seg at det ikke blir nødvendig å gjenta = mindre støy totalt.

• Like 1

Hvor mye ville folk solgt et Zotac RTX 3070 Twin Edge OC White for?

Og hvor mye ville folk solgt et Asus RTX 3070 Turbo for?

Har komplett hatt 3080 rog strix white ute i dag? 
ser jeg har fått varsel av programmet ang det, men ser ingen kommentar ang det her eller i den andre tråden 

BadCat skrev (2 minutter siden):

Saklig kommentering av varsler er fint. Forhåpentligvis får såpass mange det med seg at det ikke blir nødvendig å gjenta = mindre støy totalt.

Det har blitt bedre siden varslingstråden ble opprettet, men noen få bøllefrø er det jo innimellom.

ilalo skrev (Akkurat nå):

Har komplett hatt 3080 rog strix white ute i dag? 
ser jeg har fått varsel av programmet ang det, men ser ingen kommentar ang det her eller i den andre tråden 

Nei.

• Like 1

8 minutes ago, Dragonlove said:

Det har blitt bedre siden varslingstråden ble opprettet, men noen få bøllefrø er det jo innimellom.

Det har gått langt bedre enn forventet. Forhåpentligvis fortsetter det i riktig retning.

Det er ikke meningen at man skal kommentere bare fordi det er lov, men når det er nødvendig eller nyttig.

Edited by BadCat
  • Like 1

Ser ut som Komplett har ryddet i produkt oversikten sin. En rekke produkt sider har "Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment, men kontakt oss gjerne *bla bla bla."

Spesielt 3080 kort. Slik jeg ser det er 3080 en fabeldyr. Folk sier de har sett, men neimen om vi tror på det :p

• Like 1