Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Garvis skrev (1 minutt siden):

Bruker folket her distill til Netonnet og Elkjøp eller? Siste tiden har jeg ikke rukket se at varen er på lager en gang etter den er linket. Anyone wanna share?

Jeg har et eget programmet skrevet i Java med Spring, OpenJFX og Jsoup. Det er mulig jeg vil la andre få lov til å bruke programmet etter hvert...Men jeg har noen implementasjoner jeg ønsker å legge inn som jeg ikke har gjort enda. Vært litt lat :p

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, MrMarbles said:

Tipper alle som får Eagle OC 3070 på lager vil komme nærmere 9k/10k fremover.

såpass... da er det plutselig ikke så voldsomt gunstig å droppe 3060 for en 3070 lenger da... 😕

Skrevet

Der var Asus 3080 TUF (non OC) sendt! Tipper halve norge får dette kortet snart, eller så har jeg vært veldig veldig heldig. Tok akkurat et halvt år

• Liker 1
Skrevet
Just now, Hurrtz said:

Der var Asus 3080 TUF (non OC) sendt! Tipper halve norge får dette kortet snart, eller så har jeg vært veldig veldig heldig. Tok akkurat et halvt år

Grats! :)
Fra hvilken butikk?

Skrevet
Hurrtz skrev (Akkurat nå):

Hvor fra?

Skrevet
14 minutes ago, BadCat said:

Nå ertet du oss. Du burde ha redigert 3080-kortet med rødt kryss. Et lite nanosekund der trodde jeg at det fantes 3080.

image.thumb.png.771ed0655a180f6d2831e48122c841a7.png

• Liker 1
Skrevet
Hurrtz skrev (1 minutt siden):

hvilket klokkeslett har du på ordren ?

Skrevet
muuha skrev (1 minutt siden):

hvilket klokkeslett har du på ordren ?

Bestilte 14:58 eller noe så vidt jeg husker, men komplett har registrert kl. 15:15

Skrevet
Just now, Hurrtz said:

Bestilte 14:58 eller noe så vidt jeg husker, men komplett har registrert kl. 15:15

Klokkeslett betyr lite her, derimot ordrenummer. Siste som er bekreftet levert var vel 378980xx, hvilket har du?

• Liker 1
Skrevet
Hurrtz skrev (1 minutt siden):

15:33 på meg, så blir vel et halvt år til med venting

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
rfm skrev (3 minutter siden):

Hvis det ikke staar "Ikke bestemt" betyr vel det at jeg faar kort?

Du må ikke bestille to kort i samme ordre. Blir nok kansellert.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
18 minutes ago, Garvis said:

Bruker folket her distill til Netonnet og Elkjøp eller? Siste tiden har jeg ikke rukket se at varen er på lager en gang etter den er linket. Anyone wanna share?

Jeg bruker streetmerchant

Skrevet
2 minutes ago, Pc Lynet said:

Du må ikke bestille to kort i samme ordre. Blir nok kansellert.

Moro at teste :D Den dagen den sorgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...