Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis man  setter ett kort i bestilling hos Proshop eller multicom, trekker de pengene med en gang eller når kortet blir sendt?

Endret av Skallgrimz
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Erik09 skrev (9 minutter siden):

Uff, det gir meg enda mindre håp om å få 3080'en min selv i januar..

Bestilte du ved lansering bør du få den i løpet av januar.

Skrevet
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Bestilte du ved lansering bør du få den i løpet av januar.

Jeg gjorde det, men fremdeles ikke optimistisk; bra noen er det 😁

• Liker 1
Skrevet
54 minutes ago, Pc Lynet said:

Elkjøp forventer ikke Asus 3090, 3080 og 3070 kort på lager før: Bekreftet lagerdato 08.04.2021

Rekner med det ikke har noe med antatt leveringsdato å gjøre for de som allerede har bestilt? Står fremdeles følgende på 3080 TUF non-oc: 566658971_Screenshotfrom2020-12-1118-50-17.png.cc9a206c02d3c4a5b29a86a44f82b786.png

Skrevet
TemporalFracture skrev (2 minutter siden):

Rekner med det ikke har noe med antatt leveringsdato å gjøre for de som allerede har bestilt? Står fremdeles følgende på 3080 TUF non-oc: 566658971_Screenshotfrom2020-12-1118-50-17.png.cc9a206c02d3c4a5b29a86a44f82b786.png

Ja må regne med at dette er for folk som bestiller i dag.

• Liker 1
Skrevet
Brødskive1 skrev (1 time siden):

Hei, er ny her, men har følgt med denne tråden (og ikke den andre vanlige 30xx trådender jeg postet først med uhell😬) nesten fra starten og har nå lyst til å dele litt frustrasjon.

Har noen andre opplevd at proshop bruker over 2 dager å sende en rtx 3080. Min rtx 3080 suprim x ble på lager på onsdag morgen (9.12), men den har ikke blitt sendt enda. Starter å stresse litt.....😅

Det tar en dag og 2 før posten oppdaterer. Om det er tiden det tar fra den forlater lager eller ei vet jeg ikke men holdt på å klikkenover en skjerm som stod bom fast 

Skrevet

Det ser nå nesten ut som det har dukket opp / dukker straks opp noen MSI - kort nå. Det gir håp til oss som har ventet noen måneder. Håper bare det kommer mange nok.

Skrevet

Markedet kommer til å kræsje fullstendig i januar og kommer til allerede se konturer av det på finn i romjula. Vent til januar og gjør et varp på et skjermkort eller to. 

Tipper 3090 kommer til å gå for under 15000,- 

Skrevet
neglesprett skrev (Akkurat nå):

Markedet kommer til å kræsje fullstendig i januar og kommer til allerede se konturer av det på finn i romjula. Vent til januar og gjør et varp på et skjermkort eller to. 

Tipper 3090 kommer til å gå for under 15000,- 

Tviler på det. Det vil fortsatt være stor mangel på 3080 kort. Bare se hva Pclynet postet Elkjøp forventer å få inn nye Asus kort i April neste år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...