Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brødskive1 skrev (1 time siden):

Hei, er ny her, men har følgt med denne tråden (og ikke den andre vanlige 30xx trådender jeg postet først med uhell😬) nesten fra starten og har nå lyst til å dele litt frustrasjon.

Har noen andre opplevd at proshop bruker over 2 dager å sende en rtx 3080. Min rtx 3080 suprim x ble på lager på onsdag morgen (9.12), men den har ikke blitt sendt enda. Starter å stresse litt.....😅

Det tar en dag og 2 før posten oppdaterer. Om det er tiden det tar fra den forlater lager eller ei vet jeg ikke men holdt på å klikkenover en skjerm som stod bom fast 

Lenke til kommentar
SVD skrev (34 minutter siden):

https://www.multicom.no/msi-geforce-rtx-3080-10gb/cat-p/c/p1001439693

"forventet på lager den 17.12"

Bestilte ett. Men spørs om de som kommer er solgt allerede eller ikke.

Multicom sine datoer er bullshit. De kansellerte Palit kort som sto på lager. Jeg har forsøkt å bestille 3 3080 kort derfra ingen har kommet hittil, kun endeløse utsettelser. 

Lenke til kommentar
neglesprett skrev (Akkurat nå):

Markedet kommer til å kræsje fullstendig i januar og kommer til allerede se konturer av det på finn i romjula. Vent til januar og gjør et varp på et skjermkort eller to. 

Tipper 3090 kommer til å gå for under 15000,- 

Tviler på det. Det vil fortsatt være stor mangel på 3080 kort. Bare se hva Pclynet postet Elkjøp forventer å få inn nye Asus kort i April neste år!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...